// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

اولین آپدیت بازی Xenoblade Chronicles 2 هفته آینده منتشر می شود

با توجه به گفته‌های مدیر استودیو مونولیث سافت، هفته آینده اولین بروزرسانی بازی Xenoblade Chronicles 2 با هدف رفع مشکلات نقشه بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

هفته‌ی گذشته بود که بازی نقش آفرینی Xenoblade Chronicles 2 به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ روانه بازار شد و توانست از دید سایت‌های معتبر نمرات قابل قبولی را دریافت کند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، تتسویا تاکاهاشی، مدیر استودیو مونولیث سافت (Monolith Soft)، در وبسایت نینتندو اعلام کرده که هفته آینده اولین آپدیت بازی Xenoblade Chronicles 2 با محوریت رفع مشکلات بازی منتشر می‌شود.

یکی از مشکلات بازی مربوط به نقشه و نحوه دسترسی به آن بود که در جریان آپدیت 1.1.1 بازی Xenoblade Chronicles 2 که در تاریخ یک دی‌ماه (۲۲ دسامبر) عرضه خواهد شد این مشکل برطرف می‌شود. تاکاهاشی در وبسایت نینتندو نوشته است:

زمانی که دکمه X کنترلر خود را فشار دهید، محل شما روی نقشه بازی در بخش Skip Travel نمایش داده می‌شود و امیدواریم این مورد سبب شود به راحتی بتوانید به محیط‌های مختلف از جمله Salvage Pointها دسترسی پیدا کنید.

در کنار این مورد، یک حالت بزرگ‌نمایی 1:1 نیز به نقشه کوچک بازی اضافه خواهد شد که همانند قبل از طریق استیک سمت چپ می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین پس از این آپدیت، می‌توانید با مراجعه به مینی گیم Tiger Tiger حالت جدیدی را تجربه کرده و آیتم‌های بیشتری برای پاپی، بلید شخصیت تورا، کسب کنید.

کاربرانی که سیزن پس بازی را نیز در اختیار دارند می‌توانند پس از بروزرسانی مربوطه آیتم‌های زیر را دریافت کنند:

  • Driver Essentials Set که شامل ۱۰ عدد کریستال Rare، یک عدد کریستال لجندری و سه Overdrive Protocol می‌شود
  • ۳۰ هزار Ether برای ارتقای پاپی
  • پنج عدد آیتم Jenerossi Tea که برای پایرا، بلید رکس، در نظر گرفته شده است
  • پنج عدد آیتم Ardainian Bear Carving که برای نیا، بلید رکس، در نظر گرفته شده است

علاقه‌مندان به بازی Xenoblade Chronicles 2 می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار سیزن پس این بازی را خریداری کنند. در جریان سیزن‌پس بازی Xenoblade Chronicles 2 محتویات مختلفی از جمله یک عدد بلید Rare و مرحله جدید داستانی به بازی اضافه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده