// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

احتمال اضافه شدن شخصیت Predator به بازی Ghost Recon Wildlands

یکی از آنتاگونیست‌های معروف سینمای هالیوود احتمالا قرار است در بازی Ghost Recon Wildlands حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت تیزر جدیدی از رویداد ویژه The Hunt برای بازی Ghost Recon Wildlands منتشر کرد که خبر از حضور موجودی عجیب و وحشتناک در جنگل‌های بازی می‌دهد و با توجه به نشانه‌های موجود در تریلر، این احتمال وجود دارد که این آنتاگونیست جدید، شخصیت Predator باشد.

در این تریلر چند فرد مسلح را می‌بینیم که به طرز مرموزی کشته شده و به‌صورت وحشتناکی از درخت‌ها آویزان می‌شوند و در این بین هم صدای موجود عجیبی به گوش می‌رسد که بی‌شباهت با صدای «غارتگر» نیست. دیگر نشانه‌ای که ما را به حضور Predator در بازی مطمئن‌تر می‌کند، نحوه نمایش تاریخ انتشار این رویداد است که تداعی‌گر فونت قرمز رنگ مربوط به فیلم غارتگر است.

شخصیت غارتگر، یکی از آنتاگونیست‌های معروف هالیوود است که اولین بار در سال ۱۹۸۷ و در فیلم The Predator با کارگردانی جان مک‌تیرنان معرفی شد. تاکنون سه فیلم دیگر نیز با حضور این شخصیت ساخته شده است و سال آینده هم قرار است شین بلک، نسخه جدیدی از فیلم The Predator را روی پرده‌های سینما ببرد. آخرین باری که این کاراکتر را در یک بازی ملاقات کردیم، به Mortal Kombat X بازمی‌گردد.

دانلود از آپارات

رویداد The Hunt قرار است امروز به‌صورت رسمی به بازی Ghost Recon Wildlands افزوده شود. همچنین آپدیت Jungle Storm نیز برای این اثر منتشر خواهد شد که نقشه‌ها و حالت‌های بازی جدیدی را به گیم‌پلی بخش آنلاین اضافه خواهد کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده