// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

رویداد Frosty Fest بازی Rocket League معرفی شد

رویداد جدید بازی Rocket League با حال و هوای زمستانی و آیتم‌های متنوع از سوی سازندگان معرفی شد و تا چند ساعت دیگر در دسترس قرار می‌گیرد.

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، بازی Rocket League هم مثل سایر آثار ویدیوگیمی قرار است حال و هوایی زمستانی به خود بدهد. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایونیکس به طور رسمی از رویداد Frosty Fest رونمایی کرد که قرار است آیتم‌های فراوانی را با پیش زمینه زمستانی و حال و هوای کریسمس به بازی بیفزاید.

ساختار کلی این رویداد نیز تقریبا مشابه رویداد Haunted Hallow خواهد بود که حدود دو ماه پیش برگزار شد. در پایان هر بازی، بر اساس عملکردی که از خود نشان داده‌اید، بک‌گراندهایی با نقش و نگار دانه‌ها و بلورهای برف دریافت خواهید کرد که می‌توانند در آیتم‌های مختلفی به کار گرفته شوند. البته شما می‌توانید با پرداخت پول واقعی خیلی سریع‌تر به این تم‌ها دسترسی پیدا کنید.

تا این لحظه استودیو Psyonix از پلتفرم‌های مقصد این رویداد اسمی به میان نیاورده است اما می‌توان حدس زد که Frosty Fest برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود و احتمالا اولین رویداد نسخه نینتندو سوییچ نیز لقب خواهد گرفت. همچنین در پایان باید اشاره کنیم که این رویداد از ۲۰ آذر شروع شده و تا ۱۲ دی ماه در جریان خواهد بود.

بازی راکت لیگ که تلفیقی از دو سبک ریسینگ و ورزشی محسوب می‌شود، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ویندوز، لینوکس و مک در دسترس است و نسخه مخصوص نینتندو سوییچ نیز حدود سه هفته پیش عرضه شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده