نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ Brawlout مشخص شد

استودیو اَنگری ماب گیمز با انتشار یک تریلر جدید، تاریخ انتشار بازی مبارزه‌ای Brawlout را برای نینتندو سوییچ اعلام کرد.

در ماه اگوست امسال استودیو انگری ماب گیمز اعلام کرد که بازی Brawlout برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد و حال با استناد به آخرین اخبار بازی، استودیو Angry Mob Games از انتشار این بازی در تاریخ بیست و هشتم آذرماه (۱۹ دسامبر) برای نینتندو سوییچ خبر داد.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ در واقع اولین پورت این بازی مبارزه‌ای برای کنسول‌ها به حساب می‌آید؛ زیرا نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی تا اوایل سال آینده منتشر نخواهند شد. همچنین این نسخه، از کنترلر‌های مختلف کنسول نینتندو سوییچ و حالت‌های متفاوت تجربه بازی پشتیبانی خواهد کرد.

استودیو اَنگری ماب گیمز همچنین اظهار داشت که کاراکتر خوآن از بازی Guacamelee به جمع مبارزان بازی اضافه خواهد شد و شاهد حرکات کلیدی این کاراکتر نظیر آپرکات‌های هجومی، حرکات چندضرب سنگین و قلاب چند منظوره نیز در بازی هستیم. شما می‌توانید حرکات این کاراکتر را در نیمه دوم تریلر انتشار یافته از نسخه نینتندو سوییچ در انتهای مطلب مشاهده کنید.

بازی Brawlout شباهت بسیاری به بازی Super Smash Bros دارد و طوری طراحی شده است که یادگیری آن برای کاربران تازه‌وارد دشوار نخواهد بود، ولی استاد شدن در آن به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. ویژگی‌هایی نظیر دفاع کردن در این بازی جایی ندارند و تمرکز این بازی بیشتر روی درگیری‌های هجومی و گیم‌پلی سرعتی است که یک تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد را برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای به ارمغان می‌آورد.

این بازی از بخش همکاری چندنفره بهره می‌برد که از حضور چهار بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. بازیکنان قادر خواهند بود تا با دوستان خود در یکی از حالت‌های زمانی، نبردهای تیمی و Stock به تجربه بازی بپردازند و در غیر این صورت نیز می‌توانند با همکاری بات‌ها به‌تنهایی این بازی را تجربه کنند. همچنین بخش آنلاین، مسابقات رتبه بندی (Rank)، جدول امتیازات جهانی (Leaderboards)، حالت یک در مقابل یک، امکان تشکیل تیم خصوصی از ۲ الی ۴ نفر، امکان ذخیره و تماشای مجدد مبارزات و مسابقات هفتگی از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود.

در حال حاضر بازی Brawlout در پلتفرم پی سی در دسترس است و این بازی در تاریخ بیست و هشتم آذرماه برای نینتندو سوییچ و در اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر نسخه نینتندو سوییچ بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده