// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

رویداد Winter Wonderland بازی Overwatch هفته‌ آینده در دسترس خواهد بود

کمپانی بلیزارد اعلام کرده که بازی Overwatch هفته‌ی آینده پذیرای رویداد Winter Wonderland می‌شود که مواردی از جمله تعدادی پوسته و یک حالت جدید را به بازی اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Blizzard اعلام کرده که رویدادی به نام Winter Wonderland هفته‌ی آینده به بازی Overwatch اضافه خواهد شد. این رویداد که سال گذشته نیز برای کاربران در دسترس قرار گفته بود، برای تمامی نسخه‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و به‌صورت رایگان مواردی از جمله یک حالت جدید و تعدادی پوسته را در کنار برخی از ویژگی‌های سال گذشته به بازی اضافه می‌کند. طبق صحبت‌های جف کاپلان، کارگردان بازی Overwatch، این رویداد یک پوسته‌ی مورد انتظار را برای شخصیت Hanzo که کاربرها مدت‌ها است منتظر آن هستند، به بازی اضافه می‌کند. از جمله‌ی سایر مواردی که به واسطه‌ی این رویداد به بازی اضافه می‌شوند، می‌توان به پوسته‌های لجندری برای شخصیت‌های Roadhog و Junkrat و برخی شخصیت‌های دیگر اشاره کرد.

این رویداد در بخش نقشه‌های بازی نیز موثر خواهد بود؛ به‌طوری که دو نقشه‌ی King's Row و Hanamura که سال گذشته نیز به واسطه‌ی همین رویداد به بازی اضافه شده بودند، باز خواهند گشت. نقشه‌ی Arena Black Forest نیز به حال و هوای زمستانی در خواهد آمد. کارگردان بازی از تغییر حال و هوای این نقشه‌ها به مناسبت فصل‌ها یا رویدادهای خاص، به‌عنوان یکی از مهیج‌ترین کارهای تیم طراحی محیط بازی اشاره کرد. حالت Mei's Snowball Offensive که پیش‌تر نیز وجود داشت، برای مدت زمان محدودی به بازی اضافه خواهد شد که در نقشه‌ی Ecopoint: Antarctica و نسخه زمستانی Arena Black Forest قابل بازی خواهد بود.

یک حالت جدید Brawl با محوریت شخصیت Mei نیز که کاپلان آن را با حالت باس فایت مقایسه کرده، به بازی اضافه خواهد شد. این حالت که Mei's Yeti Hunt نام دارد، پنج بازیکن Mei را در مقابل یک بازیکن Winston قرار می‌دهد. پنج بازیکن باید به دنبال شکار بازیکن مقابل باشند که با به‌دست آوردن آیتم‌های مختلف، پاور‌آپ می‌شود. بازیکن Winston پس از جمع‌آوری آیتم به تعداد کافی، وارد حالتی به‌نام Primal Rage می‌شود که ورق را برمی‌گرداند و بازیکنان Mei باید پا به فرار بگذارند. پس از کشته شدن تک بازیکن Winston یا تعداد کافی از بازیکنان Mei، بازی تمام خواهد شد. کاپلان از این حالت به‌عنوان حالتی یاد کرده که مهیج، سخت و شاید هم کمی احمقانه باشد؛ اما می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند و تجربه‌ای جدید را در اختیار آنان قرار دهد.

رویداد Winter Wonderland بازی Overwatch در تاریخ ۱۲ ماه دسامبر (۲۱ آذرماه) برای تمامی پلتفرم‌های بازی به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. احتمالا این رویداد هم مانند رویدادهای قبلی بازی Overwatch در ابتدا یک لوت باکس رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا وارد بازی شوند و سپس باکس استاندارد با یک نسخه‌ی فصلی (در حال حاضر زمستان) جایگزین خواهد شد که شامل پوسته‌های دارای محدودیت زمانی، جدید و سایر آیتم‌های ظاهری است. در حال حاضر تاریخ پایانی برای این رویداد اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده