نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

بازی‌های Far Cry 5 و The Crew 2 تاخیر خوردند

طبق اعلام یوبیسافت، دو بازی The Crew 2 و Far Cry 5 با تاخیر منتشر خواهند شد.

در صورتی که از طرفداران بازی‌های یوبی سافت و مخصوصا دو بازی Far Cry 5 و The Crew 2 هستید، باید کمی بیش‌تر برای تجربه این دو بازی منتظر بمانید. طبق اعلام شرکت فرانسوی و در جدید‌ترین اخبار بازی، این دو بازی و یک بازی معرفی‌نشده دیگر این شرکت کمی دیرتر از موعد قبلی منتشر خواهند شد.

به طور دقیق‌تر، بازی Far Cry 5 که قرار بود ۸ اسفند منتشر شود، تقریبا یک ماه دیرتر در تاریخ ۷ فروردین ۹۷ منتشر خواهد شد. از طرف دیگر بازی The Crew 2 که قرار بود ۲۵ اسفند منتشر شود، تا نیمه اول سال مالی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ یوبی‌سافت، یعنی تقریبا بازه بین فروردین تا شهریور ۹۷ تاخیر خورده است. همچنین یک بازی بزرگ دیگر یوبیسافت که البته تا به امروز معرفی نشده است، قرار بود زودتر منتشر شود که تا سال مالی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ این شرکت تاخیر خورده است.

یوبیسافت در مورد دلیل تاخیر این بازی‌ها گفت:

هدف ما این بود که زمان بیش‌تری را صرف توسعه این بازی‌ها کنیم. این تصمیم در راستای برنامه ما برای توسعه بازی‌های با‌کیفیت و جذاب برای گیمر‌ها بود. برای مثال ما پیش‌تر سعی کردیم تا با اختصاص زمان بیش‌تر برای توسعه بازی Assassin's Creed Origins، آن را به اثری بهتر تبدیل کنیم و نتیجه این تصمیم هم مثبت بود. به همین دلیل چنین تصمیمی در قبال سایر بازی‌هایمان نیز گرفته شد.

نظر شما در مورد تاخیر خوردن بازی‌های Ubisoft چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده