نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

جزییات و تریلر رویداد Winter Siege بازی Call of Duty: WWII

استودیو اسلج‌همر گیمز اخیرا تریلری از رویداد Winter Siege بازی Call of Duty: WWII منتشر و جزییات بیش‌تری از آن ارائه کرد.

چندی پیش سازندگان بازی Call of Duty: WWII در استودیو Sledgehammer Games، اعلام کردند که قصد دارند به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، رویدادی برای بازی Call of Duty: WWII در نظر بگیرند. با این حال در آن زمان اطلاعات خاصی از این رویداد منتشر نشد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو، اطلاعات بیش‌تر و تریلری از این رویداد که Winter Siege نام دارد منتشر کرده است. ابتدا می‌توانید تریلر مربوطه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اولین تغییر رویداد Winter Siege، این است که بخش Headquarters بازی ظاهری زمستانی پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر، شاهد اضافه شدن شخصی با نام کاپیتان بوچر به این قسمت خواهیم بود که همراه با خود، یک سری موارد شامل آیتم‌های تزئینی، انواع جدیدی از سلاح‌های فعلی و تعدادی آیتم دیگر به بازی اضافه خواهد کرد. مورد دیگر، اضافه شدن حالت Gun Game به بازی است که اگر آن را در سومین هفته از دسامبر تجربه کنید، به میزان دو برابر XP دریافت خواهید کرد.

به‌علاوه در جریان این رویداد، نقشه Winter Carentan که پیش از این فقط در انحصار دارندگان سیزن پس بازی بود، به صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت. رویداد Winter Siege از فردا ۱۷ آذر آغاز خواهد شد و تا ۱۲ دی نیز ادامه خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده