// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

آپدیت نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی For Honor امروز در دسترس قرار می گیرد

کمپانی Ubisoft اعلام کرد که امروز بروزرسانی ایکس‌باکس وان ایکس بازی For Honor منتشر می‌شود.

از زمان انتشار کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس در ماه نوامبر استودیو و کمپانی‌های بازی سازی آپدیت‌های ویژه بازی‌های خود را برای این کنسول قدرتمند عرضه کرده‌اند و حال، نوبت به کمپانی یوبی‌ سافت (Ubisoft)، ناشر و سازنده بازی For Honor رسیده است تا بروزرسانی مربوطه را برای این بازی در دسترس قرار بدهد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کاربران ایکس‌باکس وان ایکس از امروز می‌توانند منتظر بروزرسانی بازی For Honor باشند که البته متاسفانه فضای مورد نیاز این بروزرسانی اعلام نشده است. با توجه به گفته‌های یوبی‌سافت، آپدیت مورد نظر از یک مقیاس‌بندی پویا برای رزولوشن استفاده می‌کند. از این‌رو اگر از تلویزیون 4K برخوردار باشید، رزولوشن بازی شما تا سقف رزولوشن 4K ارتقا پیدا می‌کند و از این‌رو اگر از این نوع تلویزیون‌ها برخوردار نباشید، همچنین جزئیات گرافیکی را بهتر از قبل مشاهده خواهید کرد.

جدای از موارد ذکر شده، با انتشار این بروزرسانی سایه‌زنی‌های محیط و رندر اشیاء در محیط با کیفیت‌تر از گذشته خواهد شد و سطح آبی نیز از انعکاس پویا بهره می‌برند. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به جزئیات این بروزرسانی را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده