نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

آپدیت 4.1 بازی ARMS قهرمان جدیدی به آن اضافه می‌کند

کمپانی نینتندو آپدیت 4.1 بازی ARMS را منتشر کرده که در این بروزرسانی، قهرمان جدیدی به بازی اضافه شده است.

کمپانی نینتندو آپدیت جدیدی را برای ARMS، بازی انحصاری نینتندو سوییچ، منتشر کرد که در این بروزرسانی قهرمان جدیدی با نام Springtron به بازی اضافه شده است. همچنین، این بروزرسانی محتویات جدیدی به خود اختصاص داده که شامل تغییر در شخصیت‌ها و سلاح‌ها می‌شود. 

Springtron جدید‌ترین مبارزی است که در این آپدیت به بازی ARMS اضافه شده است. او در اصل نسخه رباتیک Spring Man است. Spring Man یکی از اولین شخصیت‌هایی است که در کنار شخصیت Ribbon Girl برای این بازی معرفی شده بود. Springtron همانند Spring Man می‌تواند از حملات الکتریکی برای از کار انداختن حریفان خود در اوج مبارزه استفاده کند. همچنین، اگر این حملات به موقع و به درستی به کار گرفته شوند، Springtron می‌تواند با استفاده از شوکی قدرتمند نسبت به حریفان برتری به دست آورد. علاوه بر این، هربار که سلاح جدیدی برای Spring Man آزاد کنید همان سلاح برای Springtron نیز باز می‌شود.

در حالی که Springtron ممکن است بزرگ‌ترین محتوای اضافه‌شده در این بروزرسانی باشد، اما در این آپدیت تغییراتی هم روی سلاح‌ها (یا همان مشت‌های) بازی و همچنین شخصیت میسانگو اعمال شده است و بخش آنلاین بازی نیز بهبود‌هایی داشته است. بازی ARMS کمپانی Nintendo هم اکنون به طور انحصاری در دسترس طرفداران کنسول Nintendo Switch قرار دارد.

بازی Arms


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده