// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

مسابقات Ranked بازی COD: WWII از امشب در دسترس قرار می‌گیرند

بازیکنان بازی Call of Duty: WW2 از امشب راس ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران می‌توانند مسابقات Ranked را تجربه کنند.

زمانی که بازی Call of Duty: WWII عرضه شد، در بخش چندنفره شاهد حالت Ranked بودیم که در جریان آن می‌توانید وارد مسابقات Ranked بازی شوید. اما این بخش در زمان عرضه در دسترس نبود و حال به تاریخ مورد نظر (۱۰ آذر) رسیده‌ایم.

طبق اخبار بازی منتشر شده، علاقه‌مندان به مسابقات Ranked بازی Call of Duty: WWII از امشب راس ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران می‌توانند وارد مسابقات Ranked شوند و توانایی خود در این بازی تیراندازی اول-شخص را به نمایش بگذارند. همچنین کمپانی اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Call of Duty: WWII، جزئیات این مسابقات را در دسترس قرار داد.

در مسابقات Ranked بازیکنان در دو تیم چهار نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند و حالت‌های Search & Destroy ،Capture the Flag و Hardpoint برای این بخش در نظر گرفته شده است. همچنین تنظیمات eSports نظیر غیرفعال بودن استفاده از Turret و Incendiary Shell نیز در حالت Ranked در نظر گرفته شده است. همچنین استفاده از اسلحه‌هایی نظیر اسلحه Lewis، اسلحه MG 15، اسلحه Bren و اسلحه MG 45 ممنوع است.

بازی Call of Duty WWII

با برنده شدن در مسابقات Ranked، پوینت‌های مخصوص برای رتبه بعدی دریافت خواهید کرد و اگر ببازید، پوینت از دست می‌دهید. در ادامه گفته شده که فصل اول، صرفا برای رتبه‌بندی بازیکنان است و سطح توانایی شما سنجیده شده و به فصل دوم منتقل می‌شود. همچنین هفت سطح برای حالت Ranked در نظر گرفته شده است که عبارتند از:

  • برنز
  • نقره
  • طلا
  • پلاتینیوم
  • الماس
  • استاد
  • حرفه‌ای

در آخر اعلام شد با رسیدن به اولین رتبه خود، کلاه جنگی‌ای که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد و اشخاصی که در میان مسابقه بازی را ترک کنند، مجازات می‌شوند. اگر یک بار مسابقات را ترک کنید، ۱۵ دقیقه بن خواهید شد. برای بار دوم این زمان به ۳۰ دقیقه می‌رسد و پس از سومین بار، به مدت ۴۵ دقیقه از بازی کردن شما جلوگیری می‌شود.

نکته‌ی جالب این است که بخش Ranked فعلا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است و اکتیویژن اعلام نکرده که این بخش بعدا برای کامپیوتر نیز فعال می‌شود یا خیر.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده