// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹

بررسی بازی Xenoblade Chronicles 2 از دید سایت‌های معتبر دنیا

نمرات بازی Xenoblade Chronicles 2 نوید یک بازی نقش آفرینی خوب را می‌دهند. با مروری بر بررسی این بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا همراه زومجی باشید.

سری Xenoblade از آن جایی که انحصاری نینتندو است، میان مخاطبان بازی‌های ویدیویی آن چنان شناخته شده نیست ولی نمی‌توان منکر کیفیت خوب آن بود. یک بازی فانتزی و کلاسیک نقش آفرینی که به واسطه نسخه‌های مختلف خود همیشه مخاطبان‌اش را سرگرم کرده است. بازی Xenoblade Chronicles 2، جدیدترین نسخه از این مجموعه و دومین نسخه از مجموعه Chronicles است که به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شد.

قطعا مخاطبان کمپانی Nintendo و نینتندو سوییچ بیش از پیش منتظر تجربه‌ی این نسخه بودند و در گذشته استودیو مونولیث سافت، سازنده بازی، به واسطه ویدیوهای مختلف کاربران را حسابی هیجان‌زده کرده بود. از نظر گیم‌پلی، Xenoblade Chronicles 2 دارای سیستم مبارزات تیمی است. به عبارتی شاهد یک بازی نقش آفرینی اکشن هستیم که حال و هوای مبارزات نقش آفرینی کلاسیک دارد و ترکیب خوبی از این دو سبک به وجود آورده است. از طرفی به گفته سازندگان جهان بازی آن قدر بزرگ و متفاوت است که به هیچ‌وجه احساس خستگی نکنید. داستان بازی روایت‌گر شخصیت رکس است که درواقع یک Driver بوده و توانایی خاصی در کنترل سلاح‌های زنده دارد که در طول بازی به نام Blades شناخته می‌شوند. حال وی به همراه یکی از Bladeهای خود که پایرا نام دارد به تایتان‌های مختلفی سفر می‌کند تا به World Tree برسند و بتوانند بهشت افسانه‌ای را که الیزیوم نامیده می‌شود پیدا کنند. از این‌رو تایتان‌های بازی همان محیط‌هایی هستند که باید به آن‌ها سفر کرده و مراحل بازی را انجام دهید.

در راستای عرضه شدن بازی Xenoblade Chronicles 2، این بازی توسط سایت‌های معتبر دنیا مورد بررسی قرار گرفته است و ظاهرا با یک بازی نقش آفرینی خوش ساخت و سرگرم کننده طرف هستیم. درادامه می‌توانید بخشی از نظرات منتقدان را در زومجی بخوانید.

Xenoblade Chronicles 2

  • سازنده: استودیو مونولیث سافت
  • ناشر: نینتندو
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: ۱۰ آذر
  • سبک: اکشن نقش آفرینی

بازی Xenoblade Chronicles 2

دوال‌شاکرز: نمره ۹۵ از ۱۰۰

بازی Xenoblade Chronicles 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که دوست ندارم هیچ‌وقت تمام شود. بازی پس از اتمام بخش داستانی آن قدر محتویات دارد که بتوانید ۱۰۰ ساعت با گروه خود در دنیای آن به گشت و گذار پرداخته و از بازی کردن لذت ببرید.

نینتندو لایف: نمره ۹۰ از ۱۰۰

بازی Xenoblade Chronicles ۲ به هیچ‌ عنوان کاربران نینتندو سوییچ و مخصوصا کسانی را که با نسخه اول روی نینتندو Wii خاطره دارند، ناامید نمی‌کند. در اینجا شاهد داستان و دنیای جدید هستیم ولی همچنان برای هواداران آشنا و دوست داشتنی است. از طرفی داستان بازی نقاط اوج مختلفی دارد که در کنار دنیای جذاب تایتان‌ها، شما را ساعت‌ها به خود جذب خواهد کرد. استودیو مونولیث سافت با ساخت این بازی نشان داد که با ثابت نگه داشتن جریان این مجموعه می‌توان موارد جذابی را خلق کرد و این بازی بخش مهمی را در موفقیت سال اول عرضه نینتندو سوییچ ایفا می‌کند. این بازی نشان می‌دهد که با تغییر کانسپت‌های یک سیستم، بعضی از موارد همچنان ثابت می‌مانند.

یو اس گیمر: نمره ۹۰ از ۱۰۰

بازی Xenoblade Chronicles 2 یک اثر موفق در میان بازی‌های نقش آفرینی شرقی است و شروع فوق العاده نینتندو در سال جاری را ادامه می‌دهد. در کل بازی Xenoblade Chronicles 2 تجربه‌ای ارزشمند برای مخاطبان قدیمی و تازه کارها است و از طرفی نینتندو می‌تواند به سرمایه گذاری خود روی این بازی ادامه دهد.

آی‌جی‌ان: نمره ۸۵ از ۱۰۰

بازی Xenoblade Chronicles 2 یک اثر نقش آفرینی استاندارد است که به واسطه داستان و دنیایی که دارد می‌تواند یک ماجراجویی ۷۰ ساعته را در دنیایی غنی و بزرگ برای شما رقم بزند. اینکه مدام باید از یک محیط به محیط دیگر نقل مکان کنید کمی شما را گیج می‌کند ولی جدای از این مورد، مبارزات بازی بسیار جذاب کار شده است.

گیم‌اسپات: نمره ۷۰ از ۱۰۰

بازی تعادلی میان خشنودی و خستگی برقرار کرده است اما در این راه با موانع زیادی روبه‌رو خواهید شد. تجربه‌ی این اثر برای اشخاصی که با بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی آشنایی ندارند بسیار سخت خواهد بود. اما اگر در بازی کردن صبر و حوصله دارید تا بازی روی واقعی خود را به شما نشان دهد، Xenoblade Chronicles 2 می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای شما باشد.

Xenoblade Chronicles 2

Xenoblade Chronicles 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده