// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

بازی Dustwind به صورت دسترسی پیش از موعد منتشر شد

اولین بازی استودیو Dustwind Studios با نام Dustwind و در سبک آنلاین رقابتی و تاکتیکی به صورت دسترسی پیش از موعد از طریق استیم منتشر شد.

روز گذشته، بازی جدید Dustwind در سبک آنلاین رقابتی و تاکتیکی به صورت دسترسی پیش از موعد از طریق فروشگاه استیم منتشر شد. کار ساخت و توسعه این بازی بر عهده استودیو Dustwind Studios (اولین بازی این استودیو) است و Z-Software GmbH نیز به‌عنوان ناشر این بازی شناخته می‌شود.

بازی Dustwind در دنیایی آخرالزمانی شکل گرفته است و بازیکنان با ورود به بخش چندنفره دنیای بازی با بازماندگانی روبه‌رو خواهند شد که قصد دارند قسمت‌های مختلف دنیای بازی را تصرف و از آنها دفاع کنند. بازیکنان قادر خواهند بود به صورت تک‌نفره یا با پیوستن به دیگر بازیکنان، اهداف پیش رو را کشف کنند و به مبارزه با آنها بپردازند. بنابراین با توجه به آنلاین بودن این بازی، بازیکنان هم در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. کاربران هم می‌توانند با دوستان خود یک تیم را تشکیل دهند و هم با هوش مصنوعی بازی به رقابت و مبارزه بپردازند. 

همچنین بازی Dustwind از قابلیت همکاری چندنفره یا Co-op نیز پشتیبانی می‌کند تا بازیکنان بتوانند با همراهی دوستان خود وارد دنیای آخرالزمانی این بازی آنلاین رقابتی و تاکتیکی شوند. این بازی از روز گذشته همراه با تخفیف ۱۵ درصدی و با قیمت ۱۵.۳۰ دلار (قیمت اصلی ۱۸ دلار) به صورت دسترسی پیش از موعد برای کامپیوتر منتشر شده است. در پایان می‌توانید ویدیویی از گیم پلی بازی Dustwind را مشاهده کنید.

برای دانلود این ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده