// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

احتمال عرضه بازسازی بازی Assassin's Creed: Rogue برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان

با توجه به لیست‌های خرده‌فروشی‌ها، احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی HD بازی Assassin's Creed: Rogue برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 وجود دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ طی آخر هفته‌ی اخیر سه خرده‌فروشی مختلف ایتالیایی، بازی Assassin's Creed: Rogue را برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 لیست کرده‌اند. همان‌طور که می‌دانید بازی Assassin's Creed: Rogue به‌عنوان نسخه‌ی فرعی بازی Assassin's Creed 4 در سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های نسل قبل عرضه شده است.

خرده‌فروشی‌ها بازی معرفی‌نشده‌ی Assassin's Creed: Rogue HD را برای عرضه روی کنسول‌های Xbox One و PS4 در سال ۲۰۱۸ لیست کرده‌اند. با این حال هنوز یوبیسافت به این مسئله واکنشی نشان نداده است و خرده‌فروشی‌ها هم این بازی را حذف نکرده‌اند. با توجه به موفقیت بازی Assassin's Creed: The Ezio Collection به نظر می‌رسد که عرضه‌ی Rogue برای کنسول‌های نسل حاضر هم کاری علاقلانه و پرسود برای کمپانی Ubisoft باشد.

بر خلاف روند همیشگی سری Assassin's Creed در بازی Rogue، بازیکنان در نقش یکی از اعضای مخالف گروه‌ اساسین‌ها یعنی تمپلارها قرار می‌گیرند. شِی (شخصیت اول بازی) در ابتدای Rogue مورد خیانت اساسین‌ها قرار می‌گیرد و پس این اتفاق به گروه تمپلارها می‌پیوندد. همچنین در این بازی نیز همانند نسخه‌ی چهارم Assassin's Creed، کشتی‌ها و نبردهای دریایی حضور دارند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده