نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

NPD: نینتندو سوییچ پتانسیل کسب ۴۰ درصد از فروش کلی کنسول‌ها را دارد

طبق پیش‌بینی تحلیل‌گر گروه NPD، در صورت انتشار بازی جدید Pokemon، نینتندو سوییچ می‌تواند سال آینده سهمی حداقل ۴۰ درصدی از فروش کلی کنسول‌ها داشته باشد.

کنسول نینتندو سوییچ سال جاری عرضه شد و توانسته تا به اینجا فروش خیلی خوبی نیز داشته باشد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مت پیسکاتلا، یکی از تحلیل‌گران گروه معروف NPD، پیش‌بینی‌های جالبی در مورد آینده فروش این کنسول کرده است. پیسکاتلا در بخشی از توضیحات خود اعلام کرد که سوییچ در ۱۰ ماه نخست عرضه، چیزی در حدود ۲۰ درصد بیش‌تر از Wii فروش داشته است. البته وی اعلام کرده که سوییچ جامعه کاربری گسترده‌تری را در مقایسه با Wii هدف قرار داده و حتی به دلیل ماهیت هیبریدی بودن این کنسول، ممکن است در برخی خانه‌ها شاهد بیش از یک عدد سوییچ باشیم که همین امر هم باعث خواهد شد تا این کنسول بیش‌تر از Wii فروش کند.

نینتندو اوایل امسال اشاره‌ای به نسخه جدید سری پوکمون برای سوییچ داشت و حال پیسکاتلا معتقد است که انتشار این بازی در سال آینده، می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی فروش کنسول نینتندو بگذارد؛ به‌طوری‌که این امر می‌تواند باعث شود که سوییچ چیزی بیش از ۴۰ درصد فروش کلی کنسول‌ها را در اختیار داشته باشد. همچنین پیسکاتلا در واکنش به این موضوع که کنسول Wii در اوایل عرضه با کمبود شدید موجودی رو‌به‌رو بود و شاید دلیل فروش بالاتر سوییچ نسبت به آن همین مساله باشد، اعلام کرده که سوییچ نیز کمابیش در بازار آمریکا با کمبود موجودی رو‌به‌رو بوده و این مساله خیلی در مقایسه این دو تاثیرگذار نیست.

نظر شما در مورد توضیحات پیسکاتلا چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده