// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

قابلیت ضبط گیم پلی به نسخه سوییچ بازی Shovel Knight اضافه می‌شود

استودیو Yacht Club در توییتر از اضافه شدن امکان ضبط ویدیو به نسخه نینتندو سوییچ بازی Shovel Knight خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیو یات کلاب گیمز (Yacht Club Games) که آن را با ساخت بازی دو‌بعدی و پلتفرمر Shovel Knight می‌شناسیم، قصد دارد ویژگی جدیدی را به نسخه نینتندو سوییچ این بازی اضافه کنند.

یکی از طرفداران در توییتر از استودیو یات‌ کلاب پرسید که امکان اضافه شدن قابلیت ضبط ویدیو به این بازی وجود دارد که سازندگان در جواب نوشتند که قابلیت ضبط ویدیو به همراه آپدیت بعدی بازی Shovel Knight اضافه می‌شود. همچنین سازندگان در ادامه گفتند که این آپدیت به همراه بازی King of Cards سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

شاید این امر برای شما جالب باشد که کنسول نینتندو سوییچ قابلیت ضبط روند بازی را نیز دارد. در اواسط ماه اکتبر گذشته (مهرماه)، آپدیتی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد که ویژگی یاد شده را به این کنسول اضافه کرد که البته تغییرات دیگری نیز به واسطه این بروزرسانی روی کنسول اعمال شد. عملکرد سیستم ذخیره ویدیوی کنسول نینتندو سوییچ همانند کنسول ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 نیست و مدت زمان ضبط ویدیو به ۳۰ ثانیه محدود شده است و البته همانطور که می‌دانید این سیستم در حال حاضر برای تمامی بازی‌ها در دسترس نیست. گفتنی است که کاربران می‌توانند ویدیوی ذخیره‌شده خود را در فیسبوک و توییتر نیز به اشتراک بگذارند.

بسته الحاقی جدید بازی Shovel Knight یعنی The King of Cards در شهریورماه گذشته معرفی شد و هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. علاوه بر ویژگی جدید، کاربران شاهد یک کمپین جدید و مرتبط با باس فایت اولین مرحله بازی Shovel Knight خواهند بود. آپدیت مذکور در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

بازی Shovel Knight در زومجی نمره ۹ را دریافت کرد و در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Shovel Knight قصد دارد کاربران را به یک سفر رویایی در گذشته ببرد و آنها را در غار‌های تاریک و مرموز رها کند تا بتوانند با پشت سر گذاشتن دشمنان و تله‌ها به غول‌آخرهایی برسند که نه‌تنها برای از بین بردن آنها نیاز به مهارت دارید بلکه تمامی تفکرات شما را نیز می‌طلبد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده