نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بسته Sanic بازی Sonic Forces به صورت رایگان منتشر شد

کمپانی سگا امروز یک بسته رایگان با نام Sanic برای بازی Sonic Forces منتشر کرد که لباسی با طرح شخصیت «سانیک» به آن اضافه می‌کند.

اگر از جمله طرفداران سری سونیک سگا باشید، احتمالا نام شخصیت سانیک را شنیده‌اید؛ شخصیتی که اولین بار در سال ۲۰۱۰ و توسط یک یوتیوبر خلق شد. به این شکل که وی ویدیویی از طراحی کردن شخصیت سونیک در نرم‌افزار Paint منتشر کرد که در آن وی با عجله و بدون دقت خاصی، اقدام به طراحی این شخصیت می‌کند و طرح نهایی به یک موجود عجیب و غریب تبدیل می‌شود! این شخصیت پس از آن با نام سانیک شناخته شده و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Sega، یک بسته رایگان برای بازی Sonic Forces منتشر کرده که لباسی با طرح سانیک را به آن اضافه می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویر این لباس را مشاهده کنید:

سانیک

بازی Sonic Forces چندی پیش منتشر شد و برخلاف دیگر نسخه امسال سونیک یعنی Sonic Mania، خیلی مورد استقبال قرار نگرفت. با این حال یکی از ویژگی‌های خیلی خوب بازی، امکان ساخت شخصیت و شخصی‌سازی وی با انواع و اقسام آیتم‌ها بود و حال لباس طرح سانیک نیز به منظور هرچه غنی‌تر کردن این بخش از بازی منتشر شده و می‌توانید با آن ظاهر جالبی به شخصیت‌تان ببخشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده