نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی های جدید ماه دسامبر Xbox Game Pass مشخص شدند

کمپانی مایکروسافت اسامی بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass در ماه دسامبر را اعلام کرد که به‌زودی در دسترس خواهند بود.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت طبق روال ماه‌های گذشته اسامی هفت بازی جدید اعضای سرویس Xbox Game Pass در ماه دسامبر را اعلام کرد که در میان آنها نام بازی‌های بزرگی نظیر بازی Gears of War 4 و بازی Mass Effect به چشم می‌خورد.

پیش از این بازی Gears of War، بازی Gears of War 2، بازی Gears of War 3، بازی Gears of War: Judgment و بازی Gears of War: Ultimate Edition (نسخه بازسازی‌شده اولین نسخه بازی) به جمع بازی‌های سرویس Xbox Game Pass پیوستند و حال با اضافه شدن بازی Gears of War 4 به این فهرست، شاهد تمامی بازی‌های مجموعه Gears of War در این سرویس هستیم.

بازی Darksiders: Warmastered Edition، بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter، بازی This War of Mine: The Little Ones، بازی Mega Man 10 و بازی Casey Powell Lacrosse 16 از دیگر بازی‌های در نظر گرفته‌شده برای این ماه هستند که در تاریخ دهم آذرماه (۱ دسامبر) در دسترس اعضای این سرویس قرار می‌گیرند.

Xbox Game Pass Dec 1

در حالت عادی، کاربران کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار به عضویت سرویس Xbox Game Pass درآیند، ولی کمپانی مایکروسافت برای تشویق افراد به ثبت‌نام در این سرویس، هزینه‌ی عضویت یک ماهه این سرویس را کاهش داده است و کاربران می‌توانند تا تاریخ ششم آذرماه (۲۷ نوامبر) تنها با پرداخت یک دلار عضو این سرویس شوند. عضویت در این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد به مجموعه‌ای با بیش از ۱۰۰ بازی ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 دسترسی داشته باشند و تا زمانی که عضو این سرویس هستند به تجربه بازی‌های موجود در لیست Xbox Game Pass بپردازند.

تمامی بازی‌های موجود روی این سرویس، دائمی نیستند و برخی از آن‌ها پس از گذشت مدتی حذف خواهند شد. البته مایکروسافت اعلام کرده که فعلا تا ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۷، قصد حذف کردن بازی‌ای از این سرویس را ندارد و فقط به اضافه کردن بازی‌های جدید ادامه خواهد داد. در ماه گذشته نیز مایکروسافت هفت بازی را به این سرویس اضافه کرد که از جمله آنها می‌توان به بازی‌ Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و بازی Resident Evil HD اشاره کرد.

در دیگر اخبار مرتبط، مایکروسافت سرویس Xbox Game Pass را در تاریخ دهم آذرماه در کشور کره نیز در دسترس قرار می‌دهد. همچنین مایکروسافت امکان خرید اشتراک یک ماهه ایکس باکس لایو گلد تنها به قیمت ۱ دلار را برای مشترکین جدید فراهم ساخته است.

شما می‌توانید برای مشاهده فهرست کامل بازی‌های سرویس Xbox Game Pass به اینجا و برای مشاهده تخفیف بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان برای بلک فرایدی ۲۰۱۷ به اینجا مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده