// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

Adventure جدید بازی Smite در دسترس قرار گرفت

استودیو Hi-Rez جدیدترین Adventure بازی Smite را با نام Shadows Over Hercopolis در دسترس کاربران کنسولی قرار داد.

بازی Smite اثری همانند Dota 2 و League of Legends است که در سبک MOBA طراحی شده است و در حالی که شما در سه مسیر مختلف با حریفانتان به رقابت می‌پردازید و تاور‌ها را نابود می‌کنید، سازندگان Smite یک محتوای دیگر را نیز در دسترس طرفداران خود قرار داده‌اند. بازی Smite حالتی با نام Adventures را در خود جای داده است که یک روند ماجراجویی را به بازی اضافه می‌کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان، جدیدترین Adventure این بازی را با نام Shadows Over Hercopolis به همراه بسته بروزرسانی 4.2.1 برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرده‌اند.

ادونچر جدید ادامه یکی از ماجرا‌های پیشین و محبوب این بازی یعنی Adventures: Trials of King Hercules به شمار می‌رود. از دیگر ادونچر‌های این بازی می‌توان به یک بازی مسابقه‌ای که از Mario Kart الهام گرفته شده است، اشاره کرد. همچنین حالت Capture the Flag نیز در کنار بخش Arena در این ادونچر‌ها دیده می‌شود. با اینکه ادونچر‌های یاد شده کاربران را وادار به تجربه مجدد آن می‌کند، حالت نقش‌آفرینی Trials of King Hercules کاربران را در محیطی رها می‌کند و در حالی که آنها به ساخت آیتم‌ می‌پردازند، با باس‌های مختلف نیز روبه‌رو می‌شوند. حال این بار سازندگان تصمیم گرفته‌اند که یک تجربه جدید را در دسترس کاربران قرار بدهند.

سازندگان با انتشار پستی در توییتر خود نوشتند:

از اولین کسانی باشید که ادونچر Shadows Over Hercopolis را در حالت سخت روی کنسو‌ل‌ها به اتمام می‌رسانید و تعداد ۶ هزار جم را از آن خود و هم‌تیمی‌هایتان بکنید.

سازنده این بازی یعنی های‌-رز (Hi-Rez) با تعیین کردن چالش‌ یاد شده، قرار است به اولین تیمی که این ادونچر را در حالت سخت به اتمام برساند، ۶ هزار جم تقدیم کند.

بازی Smite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. برای اطلاع از خبر‌های پیشین مربوط به این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده