نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر جدید The Elder Scrolls Online بهبود گرافیکی آن در ایکس باکس وان ایکس را نشان می‌دهد

کمپانی بتسدا از پیوستن بازی The Elder Scrolls Online به جمع بازی‌های پشتیبانی‌کننده از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس خبر داد.

کمپانی بتسدا به مناسبت عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اعلام کرد که بروزرسانی جدید بازی The Elder Scrolls Online امکان اجرای آن روی این کنسول را فراهم کرده است و بازیکنان از حالا می‌توانند این بازی را با رزولوشن 4K واقعی و دیگر پیشرفت‌های گرافیکی تجربه کنند.

بر این اساس کمپانی بتسدا یک تریلر جدید از بازی The Elder Scrolls Online منتشر کرده که بهبودهای گرافیکی آن را به تصویر می‌کشد و در انتهای مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید. این تریلر فهرستی از تغییرات اصلی بازی در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نظیر رزولوشن 4K واقعی، جلوه‌های بصری فوق‌العاده، افزایش دورنماها، نمایش سطح جزئیات بیشتر (LOD) و بازتاب‌های واقع‌گرایانه را به نمایش در می‌آورد.

از دیگر اخبار مرتبط با بازی The Elder Scrolls Online می‌توان به انتشار بسته الحاقی Clockwork City اشاره کرد که بیش از ۱۰ ساعت محتوای جدید داستانی، زره‌های تازه، آیتم‌های شخصی‌سازی، آیتم‌های قابل ساخت‌ و‌ ساز و موارد بیشتری را در اختیار می‌گذارد.

بازی The Elder Scrolls Online اولین بازی کمپانی بتسدا نیست که از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند و پیش از این شاهد اضافه‌شدن بازی‌هایی نظیر بازی Wolfenstein II: The New Colossus، بازی Skyrim، بازی Fallout 4 و دیگر بازی‌های بزرگ این کمپانی به لیست بازی‌های پشتیبانی‌کننده از این کنسول بودیم.

در حال حاضر بازی The Elder Scrolls Online برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. تریلر مربوط به بهبودهای گرافیکی بازی در ایکس‌باکس وان ایکس را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنیدتماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده