// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

رویداد Nintendo Direct بعدی به بازی Xenoblade Chronicles 2 اختصاص دارد

کمپانی نینتندو اعلام کرد که هفته جاری در استریم Nintendo Direct اطلاعات بیشتری از بازی Xenoblade Chronicles 2 به نمایش می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو از پخش برنامه اینترنتی Nintendo Direct دیگری در هفته جاری خبر داد. استریم یاد شده سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) برگزار می‌شود و به طور اختصاصی روی پروژه نقش آفرینی و جهان‌باز آنها یعنی بازی Xenoblade Chronicles 2 تمرکز دارد.

نینتندو دایرکت یاد شده سه‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران (۶:۰۰ بامداد به وقت PT) آغاز می‌شود. البته نینتندو هنوز از اطلاعاتی که قرار است در این برنامه‌ با مخاطبان در میان بگذارد، صحبت نکرده‌ است، اما حساب کاربری نینتندو اروپا در توییتر با انتشار پستی نوشت که قصد دارد «سفری در اعماق دنیای Alrest» داشته باشد. در حین برگزاری، از اینجا می‌توانید برای تماشا کردن برنامه ویدیویی نینتندو اقدام کنید.

پس از عرضه بازی Super Mario Odyssey، پروژه First Party و بعدی نینتندو که قرار است در سال جاری میلادی برای سوییچ عرضه شود، بازی Xenoblade Chronicles 2 است. در جریان رویداد پیشین، نینتندو تریلری از این بازی منتشر کرد که ما را با دنیای این بازی بیشتر آشنا کرد و کاراکتر‌های این بازی را نشان داد. همینطور در تریلر‌های یاد شده شاهد محیط زیبایی به نام Uraya‌ بودیم. همینطور سازندگان در جریان نمایشگاه گیمزکام سال جاری، در مورد سیستم مبارزات این بازی نیز اطلاعاتی منتشر کردند که در تریلری در انتهای مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید.

بازی Xenoblade Chronicles 2 در تاریخ ۱۰ آذرماه (۱ دسامبر) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بازی مذکور در قالب دو نسخه متفاوت یعنی استاندارد و ویژه عرضه می‌شود. نسخه Special این بازی با قیمت ۱۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که در خود دیسک موسیقی متن، کتابچه هنری ۲۲۰ صفحه‌ای و استیل‌بوک مخصوص را جای داده است. همینطور چندی پیش نینتندو از کنترلر پرو سوییچ با ظاهر این بازی رونمایی کرد که با قیمت ۷۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Xenoblade Chronicles 2 را که پیش‌تر در نمایشگاه گیمزکام منتشر شده بود، تماشا و دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده