نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۶

شخصیت‌های هانزو و الکسترازا به بازی Heroes Of The Storm اضافه می‌شوند

طبق اعلام بلیزارد در بلیزکان 2017، دو شخصیت از بازی‌های Warcraft و Overwatch به بازی Heroes Of The Storm اضافه خواهند شد. 

کمپانی بلیزارد از مدت‌ها پیش شخصیت‌هایی از دیگر بازی‌های خودش را به بازی Heroes Of The Storm اضافه می‌کند و پیش از این هم شاهد اضافه شدن شخصیت‌هایی از آثاری مثل اورواچ به این بازی MOBA بوده‌ایم. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد بلیزکان 2017، بلیزارد دو شخصیت جدید دیگر برای این بازی معرفی کرده است. اولین شخصیت هانزو از بازی Overwatch است که او را با تیر و کمان مشهورش می‌شناسیم. 

شخصیت جدید بعدی بازی هم الکسترازا است که طرفداران Warcraft قطعا با وی آشنا هستند. طبق گفته کائو میلکر، هانزو شخصیتی است که می‌تواند از راه دور دشمنانش را از بین ببرد و در طرف دیگر، الکسترازا شخصیتی است که می‌تواند برای احیای سلامتی هم‌تیمی‌ها مفید باشد و از طرف دیگر، در مواقع نیاز به یک اژدها تبدیل شود!

بلیزارد همچنین اعلام کرد که در کنار شخصیت‌های جدید، قصد دارد تغییراتی را هم در روند کلی بازی Heroes Of The Storm اعمال کند؛ تغییراتی مثل زاویه دوربین بهبودیافته، اضافه شدن چت صوتی، بهبود قابلیت‌های مخفی‌کاری و مواردی دیگر که همگی در قالب آپدیت ۲۰۱۸ بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. بلیزارد اطلاعات بیشتری را در مورد این آپدیت و زمان انتشار آن طی روز‌های آتی ارائه خواهد کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده