نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

شایعه: اِسموک، اِستِرایکِر و مبارزان بیشتری در Mortal Kombat X حضور خواهند داشت

طی آخرین پخش زنده‌ای که استودیو نِدِررِلم از بازی موردانتظار Mortal Kombat X برگزار کرد، اطلاعاتی از ویدیو پخش شده بدست آمد که شایعاتی را مبنی بر حضور شخصیت‌های بزرگی چون اسموک و سایرَکس در این بازی منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در این پخش زنده، بازگشت حالت‌های شخصی‌سازی مبارزات و «شانس خود را امتحان کن» (Test Your Luck) به بازی Mortal Kombat X تایید شد. در این حالت‌ها شما می‌توانید حرکات متنوعی را از تمام شخصیت‌های این بازی انتخاب کنید و از آن‌ها برای شخصیت ساخته شده‌ی پیش‌فرض خود استفاده کنید. براساس لیستی که وبسایت IGN تهیه کرده، برخی حرکات شخصیت‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید در این بخش حضور داشتند:
  • اِستِرایکِر (Stryker)
  • اِسموک (Smoke)
  • رِین (Rain)
  • کابال (Kabal)
  • سایرَکس (Cyrax)
حضور شخصیت‌‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم هنوز در بازی Mortal Kombat X تایید نشده، اما قراردادن حرکت‌های آن‌ها در حالت‌های جدید احتمال حضور آن‌ها را در بازی افزایش می‌دهد. البته می‌توان این احتمال را هم داد که تنها برخی از حرکت‌های این شخصیت‌ها در حالت‌های جدید معرفی شده حضور داشته باشد. در گذشته هم استودیو نِدِررِلم بدون قراردادن شخصیت‌ها در بازی، از حرکات آن‌ها در بخش‌های ذکر شده استفاده کرده بود.
از نِدِررِلم خواهشمندیم هرطور که هست، پادشاه و مالک دریاها را به Mortal Kombat X بازگرداند از نِدِررِلم خواهشمندیم هرطور که هست، پادشاه و مالک آب‌ها را به Mortal Kombat X بازگرداند
در تاریخ بیست و پنجم فروردین تنها دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی می‌توانند Mortal Kombat X را تجربه کنند، چراکه نسخه نسل هفتمی بازی Mortal Kombat X که توسط استودیویی مستقل با نام «های ولتاژ» ساخته می‌شود تا تابستان سال جدید تاخیر خورد. Mortal Kombat X که نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Mortal Kombat است، تفاوت‌های زیادی را نسبت به گذشته پیدا کرده است. به عنوان مثال برای هر شخصیت سه شیوه‌ی مختلف برای مبارزه در نظر گرفته شده و با انتخاب هرکدام حرکات و استراتژی‌های مبارزان برای حمله به دشمنان تغییر پیدا خواهد کرد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست‌ آورید، می‌توانید پیش‌نمایش Mortal Kombat X را در زومجی مطالعه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با نسخه‌ی های ویژه و محدود بازی، حتما به این مقاله هم سر بزنید. Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۵ (بیست و پنج فروردین ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده