// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

احتمال عرضه بازی Lawbreakers برای کنسول نینتندو سوییچ

کلیف بلزینسکی، سازنده‌ی بازی Lawbreaker، طی مصاحبه‌ی جدیدی از احتمال عرضه بازی اخیرش روی کنسول نینتندو سوییچ صحبت کرده است.

همان‌طور که می‌دانید کلیف بلزینسکی، خالق سری Gears of War، به همراه استودیوی جدیدش یعنی باس‌ کی، چندی پیش بازی شوتر جدیدی را منتشر کرد. این بازی که با نام Lawbreakers شناخته می‌شود هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی قابل تجربه است. با این حال نسخه‌ی ایکس‌باکس وان نیز در برنامه‌ی استودیوی باس کی قرار دارد، ولی تکلیف نسخه‌ی نینتندو سوییچ چه می‌شود؟ کلیف بلزینسکی در جواب به‌ این‌ سوال گفته است که در صورت ایجاد تغییرات در بازی Lawbreakers احتمال به وقوع پیوستن آن وجود دارد، ولی شاید هم امکان‌پذیر نباشد. صحبت‌های بلزینسکی را در زیر می‌خوانید:

اولویت ما فعلا کنسول ایکس باکس وان است و باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. نینتندو سوییچ واقعا کنسولی خوبی است و من نینتندو را برای ساخت این محصول تحسین می‌کنم.

در ادامه بلزینسکی گفت که او و تیمش هنوز نمی‌دانند باید چه تجربه‌ای را از بازی Lawbreakers روی کنسول نینتندو سوییچ ارائه دهند. فعلا یکی از احتمالات، یک بازی یک به یک است تا بتوانید در برابر دیگر بازیکنان رقابت کنید. با اینکه این موضوع هنوز یک طرح است، ولی اگر عملی شود می‌توانید انتظار داشته باشید تا از قابلیت‌های مختلف کنسول نینتندو سوییچ به‌خوبی استفاده کند.

من باید در مورد اینکه چه تجربه‌ای را روی کنسول نینتندو سوییچ ارائه دهیم بیشتر فکر کنم. اگر قرار است Lawbreakers روی سوییچ عرضه شود، باید یک بازی یک به یک مانند Rocket Arena شود؟ هنوز نمی‌دانم. ولی اگر بخواهیم Lawbreakers را روی نینتندو سوییچ عرضه‌ کنیم، باید آن را به طرزی جالب تغییر بدهیم تا با قابل حمل بودن این کنسول نیز همخوانی داشته باشد.

چندی پیش، دن نانی، طراح بازی Lawbreakers، نیز احتمال عرضه‌ی بازی روی کنسول نینتندو سوییچ را تایید کرد و گفت که هیچ چیز در این دنیا غیرممکن نیست. با این حال او اضافه کرد که سازگار کردن کنترل‌های Lawbreakers با نینتندو سوییچ کاری زمان‌بر و سخت است. از دیگر اخبار بازی‌ کنسول نینتندو سوییچ می‌توان به صحبت‌های سازنده‌های بازی Stars Wars Battlefront II اشاره کرد که عرضه‌ی این بازی روی نینتندو سوییچ را امری غیر محتمل نخوانده‌اند.

بازی Lawbreakers هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده