// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Tangledeep برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو Impact Gameworks با انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Tangledeep، اعلام کرد که این بازی به نینتندو سوییچ نیز راه پیدا می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ایمپکت گیم‌ورکس (Impact Gameworks) بازی Tangledeep را که در سبک Dungeon Crawler طراحی شده است، برای نینتندو سوییچ معرفی کرد و قرار شد در سال ۲۰۱۸ میلادی در دسترس کاربران این کنسول قرار بگیرد.

در حال حاضر بازی مذکور از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم برای پی سی در دسترس است و ضمنا چندی پیش این بازی میزبان آپدیت جدید نیز شد. نسخه Early Access این بازی هم‌اکنون به کاربران اجازه می‌دهد که موجودات Monster Corral خود را پرورش دهند. کاربران در حین بازی می‌توانند با پیدا کردن هر موجودی آن را در محدوده خود که در Riverstone Grove قرار گرفته شده است، نگهداری کنند.

کاربران باید روی موجوداتی که به دست آورده‌اند، تمرکز و از آنها نگهداری کنند، زیرا هر یک از ویژگی خاصی بهره‌مند هستند. رفتار موجودات با هم‌نوع خود در محدوده شما متفاوت خواهد بود، اما این امکان وجود دارد که بتوانید یک محیط دوستانه را برای موجودات خود مهیا کنید و به تربیت کردن آن بپردازید تا بتوانید آنها را خوشحال نگه‌ دارید.

Tangledeep

پس از آن، موجوداتی که پرورش داده‌اید شما را در کاوش‌ها در غار‌ها یاری می‌کنند و حتی با هیولا‌ها مبارزه می‌کنند. موجودات شما همچنین این قابلیت را دارند که در صورتی که با موجود دیگر سازگاری داشته باشند، با آنها تولید مثل کنند. گفتنی است صفات موجود خلق شده جدید همانند پدر و مادر وی خواهد بود.

بازی Tangledeep در سبک Dungeon Crawler و ماجراجویی طراحی شده است و کاربران را با گرافیک پیکسلی و گیم‌پلی کلاسیک در دنیای آن رها می‌کند. سازندگان برای توسعه این بازی از آثار دیگری همچون بازی Secret of Mana، بازی Chrono Trigger، بازی Shiren the Wanderer و حتی بازی Diablo الهام گرفته‌اند. بازی مذکور با داشتن المان‌های نقش‌آفرینی قصد دارد که طرفداران قدیمی این سبک را به خود جذب کند. سیستم کاراکتر جدید و سیستم تجیهزات منحصر‌به‌فرد از دیگر ویژگی‌هایی است که کاربران در این بازی با آنها مواجه خواهند شد.

در مورد موسیقی متن این بازی باید گفت که تنظیم آن به دست Hiroki Kikuta انجام شده است که پیش‌تر در ساخت موسیقی بازی Secret of Mana و بازی Seiken Densetsu 3 دست داشته است. Grant Kirkhope نیز در ساخت موسیقی متن این بازی دست داشته است که پیش‌تر آن را با ساخت موسیقی متن بازی‌ GoldenEye 007، بازی Banjo-Kazooie و بازی Yooka-Laylee می‌شناسیم.

سازندگان خاطر نشان کردند که در ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری از نسخه سوییچ این بازی منتشر خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید و با محیط آن آشنا شوید:

Tangledeep

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده