نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶

محتوای اضافی و بسته الحاقی پولی جدید بازی NBA Playgrounds منتشر شد

استودیو سیبر اینتراکتیو اعلام کرد که چهارمین محتوای اضافی و اولین بسته الحاقی پولی بازی آرکید NBA Playgrounds برای کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار گرفته است.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو مستقل سیبر اینتراکتیو از چهارمین محتوای اضافی و اولین بسته‌ی الحاقی پولی بازی NBA Playgrounds خبر داد که در حال حاضر در دسترس کاربران پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌سی قرار گرفته است.   

بسته الحاقی پولی بازی بسکتبال NBA Playgrounds که با نام Hot N' Frosty شناخته می‌شود، ۳ زمین بازی جدید در ریو دوژانیرو، تورنتو و میامی را به همراه مسابقات خاص آنها در اختیار می‌گذارد. علاوه بر این، این بسته‌ی الحاقی ۸ بسکتبالیست تازه‌کار را به بازی اضافه می‌کند که نام آنها را می‌توان در ادامه‌ مشاهده کرد.

  • مارکِل فولتز (Markelle Fultz)
  • جیسون تیتوم (Jayson Tatum)
  • لونزو بال (Lonzo Ball)
  • جاش جکسون (Josh Jackson)
  • دی‌آرون فاکس (De’Aaron Fox)
  • جاناتان آیزک (Jonathan Isaac)
  • ملک مونک (Malik Monk)

چهارمین محتوای اضافی رایگان بازی ۴۵ بازیکن جدید، ۵ یوتیوبر تازه و ۱۵ لباس دوم برای بسکتبالیست‌ها را به بازی اضافه می‌کند. در حال حاضر بسته الحاقی Hot N' Frosty با قیمتی معادل ۹.۹۹ دلار و چهارمین محتوای اضافی بازی به صورت رایگان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است و در آینده‌ی نزدیک برای کاربران کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

بازی ورزشی NBA Playgrounds در اردیبهشت‌ماه امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر شد و استودیو سیبر اینتراکتیو با انتشار بروزرسانی‌های رایگان این بازی را از زمان انتشار تاکنون حمایت کرده است.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده