// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر و تایید انتشار بازی Projection: First Light برای کنسول‌های نسل هشتمی

استودیو Shadowplay با انتشار تریلر جدید از گیم‌پلی بازی پلتفرمر دو بعدی Projection: First Light، عرضه بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی را تایید کرد.

استودیو Shadowplay سازنده و استودیو Blowfish ناشر بازی Projection: First Light روز گذشته با انتشار تریلر گیم‌پلی این بازی، علاوه بر نسخه پی سی‌، عرضه بازی برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ را نیز تایید کردند. این بازی برای ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی (از فروردین ۹۷ تا خرداد ۹۷) در نظر گرفته شده است.

بازی Projection: First Light در سبک پازل پلتفرمر دو بعدی است و در زمان‌های مختلفی در طول تاریخ اتفاق می‌افتد. سازندگان به کمک طراحی هنری خاص بازی، عروسک‌های ساخته شده و محیط بازی، حال و هوای قدیمی و کلاسیک به بازی داده‌اند. شما در نقش دختری به نام Greta (گرتا) در بازی ظاهر می‌شوید که در تلاش است تا فرهنگ‌ها و ایده‌های جدیدی را کشف کند. علاوه بر گرتا شما می‌توانید با استفاده از منبع نوری که در اختیار دارید، اقدام به ایجاد سایه‌هایی کنید. در واقع ایجاد سایه با استفاده از نور، به عنوان مکانزیم گیم‌پلی برای عبور از نقاط مختلف بازی در نظر گرفته شده است. از جمله مناطق تاریخی بازی Projection: First Light می‌توان به نقاط مختلفی در سراسر دنیا در قرن ۱۹ میلادی مانند انگلستان، ترکیه، یونان، چین و اندونزی اشاره کرد.

موسس استودیو Shadowplay در مورد بازی Projection: First Light چنین اظهار داشته است:

ایده بازی Projection: First Light زمانی در ذهن من شکل گرفت که مشغول بازی با سایه‌ها بر روی دیوار بودم. ما بعد از اینکه با استفاده از نور به دستکاری سایه‌ها دست میزدیم چیزهای جالبی برای ایجاد یک بازی با استفاده از این ایده دریافت کردیم. ما امیدواریم تا بتوانیم به خوبی این ایده‌ها را از طریق این بازی با بازیکنان به اشتراک بگذاریم.  

در پایان شما می‌توانید در صورت تمایل ۴۷ ثانیه از گیم‌پلی جدید بازی Projection: First Light را تماشا کنید که در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۸ برای پی سی‌، ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده