نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Darkside Detective برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

کمپانی Spooky Doorway از عرضه بازی ماجراجویی Darkside Detective برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی اسپوکی دوروی (Spooky Doorway) به‌تازگی در اکانت رسمی توییتر خود از عرضه بازی مستقل Darkside Detective برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد و گفت این نسخه از بازی به زودی درآینده منتشر خواهد شد.

برای آن‌هایی که از داستان این بازی خبر ندارند، باید بگوییم که بازی Darkside Detective یک بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک است که کمی هم چاشنی طنز دارد. در این بازی که محصول کمپانی ایرلندی اسپوکی دوروی است، شما نقش کارآگاهی به نام فرانسیس مک‌کوئین از بخش Darkside را بر عهده خواهید داشت. در این بازی باید مسئولیت شش پرونده مخفی که با وقایع فرا طبیعی در ارتباط است را بر عهده گرفته و سعی کنید با کمک همکار خود یعنی کارآگاه دوئلی پرده از اسرار این پرونده‌ها بردارید.

داستان بازی در شهری به نام Twin Lakes جریان دارد و مک‌کوئین و دوئلی تنها اعضای بخش دارک‌ساید هستند. از آن‌جایی که مردم شهر به طرز خنده‌داری به هیچ یک از وقایع ماورالطبیعه باور ندارند، شما و همکارتان تنها کسانی هستید که باید به تنهایی تمام بار کشف رمز پرونده‌ها را بر دوش کشیده و توقع هیچ‌گونه کمکی از اهالی شهر نداشته باشید.

بازی Darkside Detective اولین بار در جولای سال جاری میلادی از طریق شبکه استیم برای کاربران پی‌سی در دسترس قرار گرفت. به همین جهت نسخه نینتندو سوییچ این بازی، اولین قدم اعضای کمپانی برای انتشار این بازی موفق به روی کنسول‌ها خواهد بود.

همان‌طور که اطلاع دارید، کنسول نینتندو سوییچ تا به حال میزبان بازی‌های مستقل فوق‌العاده‌ای بوده است. برای مثال می‌توان به بازی‌هایی مانند Golf Story، Oxenfree و علی‌الخصوص بازی محبوب و موفق Darkest Dungeon اشاره کرد که همگی برای کنسول دستی نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده‌اند.

هنوز از تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Darkside Detective خبری منتشر نشده است. نسخه کامپیوتر این بازی در حال حاضر برای علاقمندان در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده