بتسدا: انتقادات طرفداران معرف کاری که می کنیم نیست
پیت هینز، مدیر روابط عمومی و بازاریابی کمپانی بتسدا در مصاحبه اخیر خود گفته است که بتسدا نمیگذارد شکایات و انتقادات طرفداران معرف بازیهایی که میسازد و عرضه میکند باشد. هینز در ادامه گفت که از وضعیت بحرانی و انتقادی طرفداران کاملا مطلع است، اما نمیگذارد صدای مخالف به برنامه ناشر برای بازیهایی مثل اسکایریم، Fallout و Doom نفوذ کند. وی گفت:
ما از انتقادات مطلع هستیم، اما نمیگذاریم آنها معرف کاری باشند که انجام میدهیم. در نهایت هم کارهایی را انجام میدهیم که معتقدیم برای بازیهایی که میسازیم بهترین هستند، به این دلیل که، راستش را بخواهیم، این همه چیزی است که میتوانم کنترل کنم.
وی افزود:
چند سال پیش بود که به سراغ تاد هوارد، خالق اسکایریم رفتم و گفتم که همه میخواهند در مورد
هنگامی که بتسدا اسکایریم را برای سوییچ رونمایی کرد، طرفداران تشنه رونمایی از بازی The Elder Scrolls 6 بودند یا وقتی که بازی Doom VFR رونمایی شد، همه انتظار Fallout 4 VR را داشتند، اما هینز تکلیف خودش با طرفداران را مشخص کرد و گفت که «تیمهای توسعه وی وندینگ ماشین نیستند که شما سکه بیاندازید و نوشابه دریافت کنید و آنها هم به ساز شما برقصند، آنها میخواهند از خلاقیت خود استفاده کنند یا ایده جدید به کار ببرند یا کار متفاوتی انجام دهند و در یک الگوی مشابه گیر نکنند».
وی برای صحبتهای خود یک مثال هم آورد و از عملکرد موفقیت آمیز استودیو گوریلا گیمز یاد کرد، استودیویی که از سری Killzone فاصله گرفت و با ساخت بازی Horizon Zero Dawn به موفقیت رسید. هینز در مورد این بازی میگوید:
وی افزود:
هینز سخنان خود را با جملات زیر خاتمه داد: