نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۸

تماشا کنید: بسته‌ی الحاقی مستقل Wolfenstein: The Old Blood معرفی شد

دقایقی پیش شرکت بتسدا از بسته‌ی الحاقی مستقل Wolfenstein: The Old Blood که مقدمه‌ای بر داستان Wolfenstein: The New Order است رونمایی کرد. با زومجی، ویدیوی معرفی و اولین اطلاعات از داستان و تاریخ انتشار این بسته همراه باشید.
Wolfenstein: The Old Blood در تاریخ ۵ می ۲۰۱۵ (پانزده اردیبهشت ۱۳۹۴) به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی و تنها به صورت دیجیتالی و با قیمت ۱۴.۹۹ یورو برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. همان‌طور که از نام این بسته پیداست (بسته‌ی الحاقی مستقل)، برای تجربه‌ی آن به بازی The New Order احتیاجی نخواهید داشت. بتسدا در اولین توضیحات خود در رابطه با داستان بازی گفت:
سال 1946 است و نازی‌ها در حال پیروزی در جنگ‌جهانی دوم هستند. برای جلوگیری از این اتفاق، بی.جی بلازکویچ عازم یک سفر دو قسمته به اعماق باواریا می‌شود. در قسمت اول این سفر با نام Rudi Jäger and the Den of Wolves، بلازکویچ برای دزدیدن مشخصات مخفی‌گاه جنرال دِتس‌هِد به قلعه‌ای نفوذ می‌کند. در قسمت دوم این سفر با نام The Dark Secrets of Helga Von Schabbs، قهرمان داستان ما برای جستجو در رابطه با اطلاعاتی مهم به شهر ولف‌بِرگ می‌رسد. در این شهر یک نازی بی‌رحم در حال رهایی یک نیروی تاریک و قدیمی برای از بین بردن انسان‌ها است.
در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی بسته‌ی الحاقی Wolfenstein: The Old Blood را مشاهده و هفته‌ی آینده و در مراسم PAX East منتظر انتشار اطلاعاتی بیشتر از این بازی باشید. این ویدیو شامل بخش‌هایی از گیم‌پلی لذت‌بخش بازی، سلاح‌ها، تمام‌کننده‌ها، محیط‌های جدید و درگیری‌های شخصیت اصلی بازی با نازی‌های دوست‌داشتنی است:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده