نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

پلتفرم های نسخه غربی بازی Attack on Titan 2 معرفی شد

کمپانی کوئی تکمو همراه با انتشار تصاویری جدید از محیط بازی Attack on Titan 2، پلتفرم‌های نسخه غربی این بازی را نیز معرفی کرد.

 چندی پیش بود که کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) خبر عرضه قسمت دوم بازی Attack on Titan در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی را اعلام کرد. حالا طبق آخرین اخبار بازی، این کمپانی به‌تازگی اعلام کرده بازی Attack on Titan 2 در غرب برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر و مدتی بعد نیز برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

هرچند بر خلاف قسمت اول این بازی، نسخه پلی استیشن ویتا Attack on Titan 2 تنها در ژاپن منتشر می‌شود. شاید اعضای کمپانی کوئی تکمو فکر می‌کنند کنسول ویتا در غرب دیگر طرفدار چندانی ندارد.

علاوه بر این، کمپانی کوئی تکمو تعدادی تصویر جدید از بازی نیز منتشر کرد که در آن‌ها نمایی از تایتان‌های غول‌پیکر، نحوه نبرد با تایتان‌ها و بخش‌هایی از روایت داستان بازی به چشم می‌خورد.

Attack on Titan 2

بازی Attack on Titan 2 وقایع قسمت قبلی این مجموعه را دنبال خواهد کرد. سازندگان با ارتقاء تجهیزات و نحوه پریدن شخصیت‌ها در این قسمت از بازی، آزادی عمل بالاتری را در نبرد با تایتان‌ها برای بازیکنان فراهم کرده‌اند.

علاوه بر این‌ها در قسمت دوم این بازی شاهد حضور پررنگ‌تر المان‌های نقش‌آفرینی خواهیم بود. تعامل عمیق‌تر شخصیت‌ها در این نسخه از بازی این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا دید بهتری از رابطه بین شخصیت‌ها و نیز انگیزه‌های آنان در جریان بازی به‌دست آورند.

اگرچه کمپانی کوئی تکمو تاریخ دقیق انتشار بازی Attack on Titan 2 را اعلام نکرد، اما طبق وعده این کمپانی به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی خواهیم بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده