// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

نینتندو سیستم تاییدیه دو مرحله‌ ای را به شبکه خود اضافه کرد

از این پس کاربران نینتندو 3DS و نینتندو سوییچ می‌توانند از تاییدیه دو مرحله‌ای برای حساب‌های کاربری خود استفاده کنند.

شبکه نینتندو (Nintendo Network) یک پورتال برای کاربران نینتندو 3DS و نینتندو سوییچ به حساب می‌آید که از این پس کاربران این دو کنسول می‌توانند از تاییدیه دو مرحله‌ای برای امنیت حساب‌های کاربری خود استفاده کنند.

طبق اخبار کنسول‌های بازی منتشر شده، برای استفاده از این قابلیت لازم است به اینجا مراجعه کرده و سپس از بخش ورود و تنظیمات امنیتی، به قسمت فعال سازی تاییدیه دو مرحله‌ای مراجعه کنید که درست در پایین صفحه بخش ورود و تنظیمات امنیتی قرار گرفته است.

همچنین در ادامه اعلام شده که این تاییدیه دو مرحله‌ای از سیستم تاییدیه گوگل استفاده می‌کند. این گفته بدین معنا است که برای استفاده از تاییدیه دو مرحله‌ای روی کنسول خود به یک گوشی موبایل اندرویدی یا آیفون نیاز دارید. زمانی که با ID خود به حساب کاربری‌تان در شبکه نینتندو وارد می‌شوید، باید تاییدیه گوگل را پشت سر بگذارید تا بتوانید به حساب خود متصل شوید.

شاید استفاده از این سیستم و وابسته بودن به تاییدیه گوگل و گوشی موبایل کمی سخت و پیچیده به نظر رسد ولی برای امنیت حساب‌های کاربری، تاییدیه دو مرحله‌ای سیستمی است که این روزها اکثر کمپانی‌ها از آن استفاده می‌کنند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده