// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

رزولوشن و نرخ فریم بازی Doom روی نینتندو سوییچ مشخص شد

کمپانی بتسدا اعلام کرده که بازی Doom با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 720p روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا، ناشر بازی Doom، نرخ فریم و رزولوشن بازی Doom را اعلام کرد. بر اساس گفته این کمپانی بازی Doom روی نینتندو سوییچ در حالت اتصال به داک و حالت بدون داک با فریم ریت ۳۰ و رزولوشن 720p اجرا می‌شود.

در ادامه کمپانی بتسدا به این مورد اشاره کرد که تفاوت رزولوشن و کیفیت را تنها در حالت اتصال به داک حس خواهید کرد و آن هم به خاطر بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش است. همچنین در ادامه مشخص شد که بخش چند نفره بازی Doom را باید به صورت جداگانه روی کنسول خود دانلود کنید و دلیل این کار هم حجم بازی اصلی و بخش آرکید دقیقا اندازه یک کارتریج ۱۶ گیگابایتی است و از این‌رو، تیم سازنده مجبور شده بخش چندنفره که ۹ گیگابایت حجم دارد به صورت جداگانه در دسترس کاربران قرار بدهد.

بتسدا در همان مراحل اولیه پورت بازی با استودیو اید سافتور، سازنده بازی Doom، همکاری داشته و از همان ابتدا نرخ فریم ۳۰ را برای بازی در نظر گرفته بودند. بازی Doom در تعطیلات سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. از دیگر اخبار حول بتسدا و نینتندو سوییچ می‌توان به صحبت‌های شینجی میکامی در مورد بازی The Evil Within 2 و علاقه‌اش به عرضه این بازی روی سوییچ اشاره کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده