نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵

پلاتینیوم تایید کرد: عدد ۲ مرموز مربوط به دو سالگی بازی Metal Gear Rising است

ماه گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه بازی‌های ویدیویی تایپه، سونی، یک ۲ مرموز در تیزر نمایش بازی‌های پلی‌استیشن 4 جای‌گذاری کرده بود که توجه همگان را به خود جلب کرد. حالا استودیو پلاتینیوم گیمز پس از رد شایعات، این ۲ را مربوط به دومین سالگرد بازی Metal Gear Rising قلمداد می‌کند.
یکی از کاربران نئوگَف با انتشار پستی همراه با یک عکس،‌این شایعه را در فضای مجازی پخش کرد که نسخه دوم بازی Metal Gear Rising در حال ساخت است. علت این‌که عکس مذکور به این بازی نسبت داده شد، نحوه نوشتاری آن بود که دقیقا همانند نشان بازی بود. اما چندی بعد جَف‌کَلی با تماس با کوجیما پروداکشنز، درباره این عکس تحقیق کرد که با تکذیب صریح این استودیو مواجه شد. اگرچه شرکت سرگرمی‌های سونی ناشر این ویدیو بود، اما کسی دلیل به نمایش درآمدن این عدد مرموز را نمی‌دانست. او در این باره گفت:
در نمایشگاه بازی چین تایپه ۲۰۱۵ هیچ اشاره‌ای به ساخت بازی Metal Gear Rising 2 نشده است و تمامی شایعات مبنی بر ساخت آن کذب هستند.درباره‌ی صحت این خبر با  کن ایچیرو ایمی‌زومی از استودیو کوجیما پروداکشن صحبت شده است.
حالا استودیو سازنده این بازی یعنی پلاتینیوم گیمز پرده از راز این عکس و نمایش آن در تیزر بازی‌های پلی‌استیشن 4 در نمایشگاه بازی تایپه برداشته است. این استودیو در صفحه رسمی خود در وب‌سایت توییتر همه شایعات را تکذیب کرد و این عدد را مربوط به سالگرد دو سالگی عرضه این بازی به بازار عنوان کرد. بنابراین همه آرزوهای علاقه‌مندان به این بازی و دیدن دوباره شخصیت اول آن با شمشیری بُران بر باد رفت. اما این استودیو اکنون در حال ساخت چه بازی‌هایی است. ابتدای سال بود که این استودیو با انتشار ویدیویی، تعدادی از پروژه‌های در دست اجرا خود را به نمایش گذاشتند. ما دربارهScalebound می‌دانیم و به این موضوع نیز واقف هستیم که هیدکی کامیا رویاهای خود را در این بازی به تصویر خواهد کشید. در کنار این موضوع، چندی پیش در زومجی خواندید که تیم سازنده Bayometta در حال ساخت یک بازی جدید است. البته این‌ها چیزهایی هستند که به صورت رسمی اعلام شده‌اند و شاید این استودیو پروژه‌های مخفی نیز در دست توسعه داشته باشد. ۲ سال از عرضه بازی Metal Gear Rising گذشت. نظر شما راجع به این بازی و دید پلاتینیوم گیمز به دنیای سری Metal Gear از نگاه یک نینجا چه بود؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده