نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

نرخ فریم بازی NBA 2K18 در نینتندو سوییچ مشخص شد

به‌تازگی نرخ فریم بازی NBA 2K18 در کنسول نینتندو سوییچ مشخص شده که پایین‌تر از فریم ریت نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی بسکتبال است.

در جدیدترین اخبار بازی جزئیات تاز‌ه‌ای در مورد نسخه نینتندو سوییچ بازی NBA 2K18 فاش شد. طبق گفته وب‌سایت Nintendo Everything، این بازی بسکتبال حرفه‌ای در کنسول هیبردی نینتندو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، در حالی که نرخ فریم نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی ۶۰ است.

نینتندو اخیرا در جریان رویداد نینتندو دایرکت، نسخه نینتندو سوییچ بازی NBA 2K18 را به نمایش گذاشت. این کمپانی همچنین یک بسته مطبوعاتی هم منتشر کرد که در آن گفته شده بود نسخه سوییچ بازی گرافیک خیره‌کننده‌ای دارد.

با وجود اینکه نرخ فریم بازی در میان سه نسخه پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سوییچ متفاوت است، به نظر می‌رسد ویژگی‌ها و امکانات موجود در تمامی نسخه‌ها مشابه یکدیگر خواهد بود. طبق گفته کمپانی 2K، یکی از عناصر قابل توجه نسخه سوییچ عدم پشتیبانی آن از آمیبوها است.

بازی NBA 2K18 هم‌اکنون از طریق eShop به‌صورت دیجیتالی برای نینتندو سوییچ در دسترس است و نسخه فیزیکی آن در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده