// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

فروش بهتر بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap روی سوییچ نسبت به پلتفرم های دیگر

فروش نسخه سوییچ بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap نسبت به جمع فروش آن روی سه پلتفرم‌ دیگر بیشتر بوده است.

کنسول دستی کمپانی نینتندو یعنی سوییچ بیش از ۶ ماه است که در بازار عرضه شده و میزبان بسیاری از بازی‌های مستقل شده است. یکی از این پروژه‌ها بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap است که بنا به گزارشی که اخیرا منتشر شده، نسخه سوییچ این بازی توانسته است فروش چشمگیری داشته باشد.

طبق اخبار بازی، در گفتگویی که سایت گاماسوترا با سازندگان این بازی داشته است، سازندگان از استودیو لیزاردکیوب (Lizardcube) اعلام کردند که بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap روی کنسول سوییچ فروش بیشتری نسبت به جمع فروش این بازی روی سه پلتفرم‌ دیگر داشته است. بازی مذکور پیش‌تر برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شده است. در صحبت‌های این دو پیرامون نسخه سوییچ بازی یاد شده، متوجه شدیم که نینتندو قصد دارد بازی‌های مستقل بیشتری را روی کنسول دستی خود در دسترس قرار دهد؛ موردی که در نسل گذشته نینتندو در مورد کنسول Wii U کمرنگ‌ بود.

در گفتگوهایی نیز با سازندگان بازی‌های دیگر همچون Quest of Dungeons، توسعه‌دهنده آن یعنی استودیو Upfallstudios گفت که روند توسعه این بازی روی سوییچ «فرآیند بسیار راحتی» را داشته است و به بهبودی سیستم نینتندو نیز اشاره کرد. سازنده بازی Frozenbyte یعنی Kai Tuovinen نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پورت کردن بازی‌ها روی سوییچ قطعا نسبت به کنسول Wii U آسان‌تر شده است و اینکه نینتندو موقعیت خوبی را برای بازی‌سازان مستقل مهیا کرده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده