نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی L.A. Noire برای نینتندو سوییچ ۱۰ دلار گران‌ تر خواهد بود

بازی L.A. Noire در پلتفرم نینتندو به دلیل مسائل احتساب مالیات بازی‌های سوئیچ ۱۰ دلار گران‌تر از نسخه‌های این بازی در پلتفرم‌های دیگر خواهد بود.

به نظر می‌رسد که مالیات مربوط به بازی‌های نینتندو سوییچ قرار است به زودی برای بازیکنان سوییچ آزار دهنده شود!

برای آنهایی که از «مالیات مربوط به بازی‌های سوئیچ» اطلاعی ندارند باید بگوییم که در نظر گرفتن این هزینه باعث افزایش ۱۰ دلاری قیمت نسخه‌های فیزیکی بازی‌های سوئیچ می‌شود زیرا لازم است که مصرف کنندگان در اینگونه بازی‌ها به جای دیسک از کارت استفاده کنند. قبلا بارها هم این اتفاق پیش آمده بود که حتی یک بار هم مجبور شدند که این وضعیت را به حالت قبل تغییر دهند. همچنین به نظر می‌رسد که در حال حاضر، کمپانی Rockstar که در زمینه انتشار بازی فعالیت می‌کند هم به این جریان انقلاب «مالیات مربوط به بازی‌های سوئیچ» پیوسته است.

همانطور که در سایت رسمی خود بازی L.A. Noire اعلام شده و براساس لیست منتشر شده از ویژگی‌های جدید، قرار است ویژگی‌هایی مانند «کیفیت صدای فوق‌العاده خوب، صفحه لمسی و کنترل حرکت» از جمله خصوصیاتی باشد که به طور اختصاصی در نسخه سوئیچ این بازی وجود دارد و همین قضیه باعث می‌شود که این نسخه حدود ۵۰ دلار برای شما هزینه بردارد در صورتی که قیمت نسخه‌های دیگر مانند نسخه دیجیتال این بازی مبلغی در حدود ۴۰ دلار است. شکه کننده‌تر از این خبر که به خاطر مالیات قرار است ۱۰ دلار به قیمت بازی L.A. Noire اضافه شود این است که کمپانی راک استار که تا به حال هیچگونه علاقه‌ای نسبت به پلتفرم نینتندو نشان نداده است، حالا به تازگی قرار است حمایت خود را از سوئیچ نشان دهد و این اتفاق خیلی تعجب برانگیز است.

هر فردی از مصرف کنندگان و ناشران که از این پلتفرم استفاده می‌کنند و حمایت خود را از این قضیه اعلام می‌کنند باعث می‌شود که افزایش قیمت نسخه‌های این پلتفرم همچنان ادامه داشته باشد و شاید در آینده‌ای نزدیک تبدیل به یک اتفاق روتین و عادی شود.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده