// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی معرفی نشده جدید بتسدا، طی سال جاری میلادی منتشر می‌شود

امروز یکی از اعضای بتسدا طی مصاحبه‌ای تایید کرد که امسال بازی معرفی نشده جدیدی توسط آن‌ها منتشر خواهد شد.

بسیاری اعتقاد داشتند که طی کنفرانس بتسدا در E3 2017، تمام بازی‌های این شرکت برای سال ۲۰۱۷ معرفی شده‌اند. با این حال این شرکت هنوز هم سورپرایزهایی برای سال ۲۰۱۷ در چنته دارد؛ چرا که با توجه به اخبار بازی، یکی از اعضای کمپانی بتسدا عرضه‌ی بازی معرفی‌نشده‌ی جدیدی در سال ۲۰۱۷ را تایید کرده است.

مدیر بازاریابی کمپانی بتسدا، پیت هاینس، طی رویداد PAX West تایید کرد که امسال بازی معرفی‌نشده‌ای از بتسدا منتشر می‌شود. وقتی که از او درباره‌ی معرفی بازی نیز سوال شد از انتشار هرگونه جزئیات خودداری کرد و گفت هیچ اطلاعاتی را از بازی جدید بتسدا فاش نمی‌کند. همچنین هاینس تایید نکرد که بازی جدید بتسدا یک IP جدید یا دنباله‌ای بر ساخته‌های پیشین این کمپانی خواهد بود.

مدت زیادی تا پایان سال ۲۰۱۷ باقی نمانده‌ است. پس مطمئنا به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی معرفی‌نشده‌ی بتسدا منتشر می‌شود. کمپانی بتسدا علاوه بر این بازی معرفی‌نشده در حال کار روی چند پروژه‌ی بزرگ دیگر از جمله بسته‌ی الحاقی Death of the Outsider برای بازی Dishonored 2، بازی Wolfenstein 2: The New Colossus، بازی The Evil Within 2، بازی Doom VFR، بازی Fallout 4 VR و بازی Skyrim برای نینتندو سوییچ نیز است.

با توجه به زمان باقی‌مانده‌ از سال ۲۰۱۷ و نحوه‌ی معرفی بازی جدید بتسدا، بعید به‌نظر می‌رسد که این بازی پروژه‌ی بزرگی باشد و می‌توانید انتظار یک بازی کوچک مانند بازی Fallout Shelter را داشته باشید.


منبع VG 247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده