// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر هنگام عرضه آپدیت جدید بازی Rainbow Six: Siege منتشر شد

بازی Rainbow Six: Siege قرار است فردا میزبان یک آپدیت بزرگ و حجیم با تغییراتی کاملا اساسی باشد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، بزرگ‌ترین آپدیت بازی Rainbow Six: Siege که چندی پیش با نام Operation Blood Orchid معرفی شد، تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این به‌روزرسانی مورد انتظار علاوه بر اینکه قرار است مواردی چون نقشه‌ها و عملیات جدید را به بازی اضافه کند، وظیفه بهبود برخی از ویژگی‌های فنی بازی نظیر نورپردازی‌ها را هم بر عهده دارد.

تریلر جدیدی که یوبی‌ سافت در آستانه عرضه این آپدیت منتشر کرده است، ما را دقیق‌تر با تحولات بازی پس از نصب به‌روزرسانی آشنا می‌کند. دو کاراکتر جدید با نام‌های یینگ و لیژن به همراه یک نقشه جدید با حال‌ و هوایی تاریک و خوفناک از موارد قابل ذکر در این آپدیت هستند. ضمن اینکه قرار است تجهیزات انفجاری و مسموم‌کننده جدیدی به بازی افزوده شود. سورپرایز دیگر یوبیسافت برای طرفداران، افزودن شخصیت الا بوساک از نیروهای ویژه لهستان است. احتمالا پیش از این شنیده بودید که انتشار بسته الحاقی مربوط به کاراکترهای لهستانی لغو شده است، اما با این حال کمپانی فرانسوی یکی از این شخصیت‌ها را در این آپدیت گنجانده است.

برای دانلود تریلر از سایت آپارات اقدام کنید

با نصب این به‌روزرسانی، تمامی بهبودهایی که پیش از این با آپدیت‌هایی به نام Operation Health صورت گرفته بود، متوقف می‌شوند. حجم این آپدیت برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان برابر با ۱۵ گیگابایت است، اما شرایط برای نسخه کامپیوتر متفاوت است. اگر شما آپدیت پی‌سی را با کیفیت Ultra HD دانلود کنید، نیاز به ۴۲ گیگابایت فضای خالی دارید و در صورت دانلود آپدیت بدون کیفیت Ultra HD این حجم تقریبا نصف شده و به عدد ۲۶ گیگابایت می‌رسد.

در پایان باید اشاره کرد که شخصیت‌‎های جدیدی که این به‌روزرسانی به بازی اضافه می‌کند، در یک هفته اول فقط در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که سیزن‌پس بازی را خریداری کرده باشند، اما نقشه جدید برای همه کاربران قابل استفاده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده