نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

ماریو لوله کشی را کنار گذاشته است!

به نظر می‌رسد ماریو، شخصیت محبوب بازی‌های ویدیویی کار لوله کشی را کنار گذاشته و به انجام کارهای دیگری مشغول است.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ماریو، شخصیت ایتالیایی و محبوب بازی‌های ویدویی دیگر لوله کشی نمی‌کند و اخیرا به انجام کارهای دیگری مشغول شده است. ممکن است در گذشته ماریو سر و کارش با لوله و زه‌کشی بوده باشد، اما طبق گفته نینتندو، وی اخیرا تمرکز خود را روی انجام کارهای هیجان انگیز قرار داده است.

صفحه پروفایل ماریو در وب‌سایت ژاپنی نینتندو اخیرا بروزرسانی شده و در آن آمده است که ماریو دیگر به طور حرفه‌ای لوله کشی نمی‌کند. در این صفحه کار جدید ماریو به این شکل توصیف شده است:

ماریو به سمت کارهای هیجان انگیز و رشته‌های ورزشی رفته است؛ از تنیس یا بیسبال گرفته تا فوتبال و مسابقات اتومبیل رانی. در واقع، به نظر می‌رسد خیلی وقت است که ماریو کار لوله کشی را کنار گذاشته است.

شیگرو میایموتو، خالق ماریو در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۰ از ماریو به عنوان یک نجار در بازی Donkey Kong سال ۱۹۸۱ یاد کرد. در بازی Super Mario Bros. سال ۱۹۸۳، بخش فراوانی از گیم‌پلی بازی در زیرزمین و میان لوله‌ها در جریان بود، به همین علت میاموتو تصمیم گرفته بود وی را تبدیل به لوله کش کند.

در ضمن علاوه بر تمامی این شغل‌ها، ماریو در بازی دکتر ماریو نقش یک دکتر را هم ایفا کرده و همچنین بازیکن حرفه‌ای بیسبال و گلف هم محسوب می‌شود. در ضمن شاید تصور کنید ماریو در حال حاضر شخص مسنی باشد، اما میایموتو گفته است که ماریو همیشه در سن ۲۴-۲۵ سالگی خواهد ماند.

ماریو ۵ آبان با بازی Super Mario Odyssey ماجراجویی دیگری را آغاز خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده