// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بسته الحاقی Shovel Knight: King of Cards برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

در جریان رویداد Nindies Summer Showcase 2017 کمپانی نینتندو، مشخص شد که بسته الحاقی Shovel Knight: King of Cards ابتدا برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در رویداد Nindies Summer Showcase 2017 کمپانی نینتندو که با محوریت بازی‌های مستقل برگزار شده بود، مشخص شد که بسته الحاقی Shovel Knight: King of Cards برای نینتندو سوییچ، در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. البته این بسته الحاقی همانند قبل برای سایر پلتفرم‌ها نیز عرضه می‌شود و نکته‌ای که در این میان مبهم باقی‌ماند، این است که همانند Specter of Torment، آیا این بسته الحاقی نیز ابتدا برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده یا نه.

متاسفانه در رویداد بازی‌های مستقل نینتندو جزئیات زیادی از بسته الحاقی King of Cards منتشر نشد ولی همانطور که مشخص است، این بسته الحاقی با محوریت شخصیت King Knight ساخته شده است. همچنین استودیو یات کلاب، سازنده بازی Shovel Knight، در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده که این بسته الحاقی دنیایی بزرگ‌تر از دو بسته الحاقی گذاشته را در اختیار دارد و از طرفی شاهد المان‌های گیم‌پلی و محیط های جدیدی نیز هستیم. به عبارتی بازی دارای چهار دنیای جدید است و اسلحه‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای شخصیت شاه شوالیه شاهد هستیم.

در اوایل سال جاری بود که استودیو یات کلاب نسخه‌ای ویژه با نام Shovel Knight: Treasure Trove را روانه بازار کرد. مخاطبان با خرید این نسخه به بازی اصلی، و سه بسته الحاقی آن (Plague of Shadows، Specter of Torment و King Knight) به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. البته اگر از گذشته نسخه اصلی را در اختیار داشته یا می‌خواهید بسته‌های الحاقی را روی سایر پلتفرم‌ها تجربه کنید، می‌توانید هرکدام را به صورت جداگانه نیز خریداری کرده و از آن لذت ببرید.

با تمام این تفاسیر باید منتظر آخرین بسته الحاقی بازی Shovel Knight باشیم. بسته الحاقی که قرار است داستان و زندگی یکی از بهترین شخصیت‌های این بازی را برای مخاطبان روایت کند. در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از این بسته الحاقی را در زومجی تماشا کنید.

بازی Shovel Knight: Cards of King

بازی Shovel Knight: Cards of King

بازی Shovel Knight: Cards of King

بازی Shovel Knight: Cards of King


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده