// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

دنباله Super Meat Boy ابتدا برای نینتندو سوییچ عرضه می شود

 نسخه‌ی بعدی بازی Super Meat Boy با نام Super Meat Boy Forever را می‌توانید روی کنسول نینتندو سوییچ زودتر از بقیه‌ی پلتفر‌م‌ها تجربه کنید.

امروز نینتندو در جدیدترین اخبار بازی لیستی از بازی‌های مستقلی را که قرار است در آینده برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود، منتشر کرد. در میان این بازی‌ها نام دنباله‌ی بازی محبوب و پلتفرمر بسیار سخت Super Meat Boy با نام Super Meat Boy Forever نیز به چشم می‌خورد.

Forvever از زمانی شروع می‌شود که Dr.Fetus بچه‌ی Meat Boy و Bandage Girl را می‌دزدد. همانند گذشته،‌ بازیکنان باید مراحلی را با گذشتن از تله‌های مرگ‌بار به پایان برسانند و پس از اتمام این مراحل، نسخه‌ی سخت‌ترشان نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد. استدیوی Team Meat می‌گوید که هر مرحله پس از اتمام تبدیل به نسخه‌ای سخت‌تر از خودش می‌شود و البته این روند فقط تا قسمت مشخصی ادامه دارد. سختی‌ این مراحل نیز دارای منطق است و برای مثال آن‌ها ۱۰۰ اره به سوی شما پرتاب نمی‌کنند تا بگویند بازی سخت شده است!

برخلاف نسخه‌ی اصلی،‌‌ در بازی Super Meat Boy Forever کنترل حرکت شخصیت‌ اصلی در دست شما نیست و بصورت خودکار است. با توجه به این تفاوت، کنترل‌ها نیز عوض شده و در دو دکمه خلاصه شده‌اند. این دو دکمه به Meat Boy و Bandage Girl اجازه پرش، سر خوردن و حتی حمله‌ به دشمنان را نیز می‌دهند. استودیوی Team Meat گفته است که Forever شامل شش فصل، سیستم رده‌بندی جدید و چالش‌های روزانه خواهد بود.

بازی Super Meat Boy Forver در سال ۲۰۱۸ ابتدا روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بازیکنان پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز می‌توانند با کمی تاخیر این بازی را تجربه کنند. عرضه‌ی نسخه‌ی موبایل نیز برای آیفون و اندروید برنامه‌ریزی شده است که تاریخ انتشار آن پس از نسخه‌های کنسولی است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده