نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸

تاریخ انتشار بازی Sonic Forces اعلام شد

کمپانی سگا تاریخ انتشار بازی Sonic Forces را اعلام کرد و این بازی آبان سال جاری منتشر خواهد شد. 

سال ۲۰۱۷ سال بسیار خوبی برای طرفداران سونیک است. همین چند وقت پیش بود که بازی Sonic Mania برای کنسول‌ها منتشر شد و نسخه پی‌سی آن هم طی هفته جاری در دسترس قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سگا تاریخ انتشار نسخه بعدی این مجموعه یعنی Sonic Forces را اعلام کرده است. بر این اساس بازی Sonic Forces در تاریخ ۱۶ آبان (۷ نوامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت. 

در حالی که Sonic Mania سعی داشت تجربه یک بازی دوبعدی مانند نسخه‌های کلاسیک این سری را ارائه کند، Sonic Forces یک بازی کاملا مدرن خواهد بود؛ به طوری که برخی مراحل بازی دوبعدی، برخی سه‌‌بعدی و برخی هم ترکیبی از این دو خواهند بود و مدام شاهد سوییچ بین این دو حالت خواهیم بود. از طرفی دیگر، بازی را با شخصیت‌های سونیک کلاسیک و سونیک مدرن تجربه خواهیم کرد و بازی حتی امکان ساخت یک شخصیت شخصی‌سازی‌شده را هم فراهم خواهد کرد. 

سگا همچنین یک نسخه فیزیکی مخصوص از بازی هم معرفی کرده که Bonus Edition نام دارد و از همین امروز می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید. این نسخه از بازی شامل یک سری کارت است و یک پوسته هم برای کنترلر کنسولی که بازی را روی آن خریداری می‌کنید، داخل جعبه بازی قرار گرفته است. همچنین با خرید این نسخه، به لباس‌های بیش‌تری برای شخصی‌سازی شخصیت خود در بازی دسترسی خواهید داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده