نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

چند نقشه و حالت جدید به بتای بازی Call Of Duty: WWII اضافه خواهد شد

بتای جدید بازی Call Of Duty: WWII به زودی آغاز می‌شود و طبق اعلام سازندگان، چند نقشه و حالت جدید به این بتا اضافه خواهد شد.

طبق اعلام سازندگان بازی، بتای جدید بازی Call Of Duty: WWII که از یک سپتامبر (جمعه، ۱۰ شهریور) آغاز خواهد شد، شامل نقشه‌ها و حالات جدیدی از بازی خواهد بود؛ حالاتی که در بتای قبلی بازی که به تازگی تمام شده است در دسترس نبودند.

طی یک استریم زنده‌ی پلی استیشن، مایکل کندری، مدیر استودیو اسلج همر گیمز (Sledgehammer Games) و گریگ رزیدورف، طراح سیستم بخش چندنفره این استودیو، اعلام کردند که بتای آینده بازی شامل محتویاتی جدید، از جمله یک نقشه مربوط به شهر آخن در کشور آلمان خواهد بود. نقشه‌ی این شهر سایزی متوسط دارد و همچنین این نقشه در اشغال نیروهای نازی است.

طبق اعلام سازندگان بازی در این استریم ویدیویی، بتای جدید بازی شامل سلاح و لول‌بندی‌های تازه خواهد بود. آن‌ها یکی از سلاح‌های جدید بازی به نام M1 Carbine را که یک تفنگ سه-تیر و نسبتا آرام است معرفی کردند. علاوه بر این، در حالت‌های مختلف بازی جایزه‌هایی موسوم به Scorestreaks و یونیفرم‌های مختلف وجود خواهند داشت.

در نهایت نیز استودیو اسلج‌همر یک گیم‌پلی جدید بر اساس بازخورد‌های بتای قبل بازی به نمایش گذاشت. از این پس نیز حداکثر امتیاز موردنیاز برای بخش Team Deathmatch صد امتیاز خواهد بود. این در حالی است که در بخش Dominition کشتن هر شخص صد امتیاز دارد.

شما می‌توانید استریم زنده‌ی سازندگان بازی Call Of Duty: WW2 در رابطه با بتای جدید بازی را در زیر ببینید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده