// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴

فروش نینتندو سوییچ در ژاپن از مرز ۱.۵ میلیون دستگاه عبور کرد

Media Create در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که فروش کنسول نینتندو سوییچ از مرز ۱.۵ میلیون دستگاه در ژاپن عبور کرده است.

به تازگی Media Create آمار فروش هفته گذشته کنسول‌های بازی در ژاپن را منتشر کرد و با توجه به این آمار، کنسول نینتندو سوییچ توانسته است به رکورد جدیدی دست پیدا کند. طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، نینتندو سوییچ در هفته گذشته ۶۹۶۵۴ دستگاه فروش داشته است و این رقم، باعث شده تا فروش کلی این کنسول از مرزش ۱.۵ میلیون دستگاه بگذرد. به عبارتی نینتندو سوییچ تا به حال در ژاپن ۱۵۲۷۹۶۲ دستگاه فروش داشته است.

نکته‌ی جالب این است که تنها ۶ ماه از عرضه نینتندو سوییچ می‌گذرد و با تمام محدودیت‌هایی که فعلا در اختیار دارد، فروش خوبی را تجربه کرده است. بخش اعظم فروش اخیر نینتندو سوییچ را باید مدیون بازی Splatoon 2 باشیم. بازی که با توجه به آمار منتشر شده، در هفته گذشته فروش‌اش از مرز یک میلیون نسخه گذشته و به رقم ۱۰۰۴۱۸۰ نسخه رسیده است.

از دیگر دلایل فروش خوب نینتندو سوییچ در هفته گذشته را می‌توان بازی Monster Hunter XX دانست که تنها در سه روز اول عرضه خود، توانست ۸۴۲۷۷ نسخه فروش داشته باشد. البته از آن‌جایی که بازی سال گذشته برای نینتندو 3DS عرضه شده بود، ظاهرا تعداد کمی از خریداران، تصمیم گرفته‌اند آن را روی سوییچ نیز تجربه کنند.

با تمام این تفاسیر نینتندو سوییچ هنوز راه طولانی را پیش روی دارد. رقیب بومی این کنسول یعنی پلی‌ استیشن 4، با وجود سه سال از عرضه‌اش، توانسته ۵۲۵۰۴۶۹ دستگاه در ژاپن فروش داشته باشد. ظاهرا در آینده‌ای نه چندان دور رقابت میان این دو کنسول بیش از پیش جذاب خواهد شد. آن هم زمانی که تا چند وقت دیگر جدیدترین نسخه از مجموعه Monster Hunter برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و از آن طرف، بازی Super Mario Odyssey برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده