نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

ساخت بازی Game of Thrones تل تیل گیمز فعلا متوقف شده است

یکی از مدیران استودیو تل‌تیل گیمز اخیرا جزییاتی از برنامه‌های این استودیو و بازی‌هایش ارائه کرده است. 

استودیو تل تیل گیمز این روز‌ها مشغول کار روی آثار مختلفی است؛ آثاری چون بازی Guardians of the Galaxy، فصل دوم Minecraft: Story Mode و فصل دوم بازی بتمن. تل‌تیل همچنین سال آینده فصل چهارم و پایانی بازی The Walking Dead و فصل دوم The Wolf Among Us را هم منتشر خواهد کرد. این استودیو که با بازی‌های داستان-محورش شناخته می‌شود، اخیرا تصمیم گرفته تا از نینتندو سوییچ هم پشتیبانی کند و این روز‌ها در حال توسعه یک سری از بازی‌های خود برای این پلتفرم است. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، جاب استافر، مسئول بخش ارتباطات کمپانی، مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر داشته و در آن در مورد برنامه‌ها و بازی‌های استودیو صحبت کرده است. استافر در بخش ابتدایی صحبت‌هایش، به برنامه‌های تل‌تیل گیمز در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت:

ما در حال حاضر مشغول پورت کردن بازی‌ها برای نینتندو سوییچ و همچنین ساخت فصل چهارم بازی The Walking Dead هستیم که قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۸ منتشر شود. از طرفی دیگر، به‌زودی کار روی فصل دوم The Wolf Among Us را هم آغاز خواهیم کرد که قرار است نیمه دوم ۲۰۱۸ منتشر شود. جالب است بدانید که این بازی، از ابتدا قرار بود فقط یک فصل داشته باشد و داستان آن به شکلی برنامه‌ریزی شده بود که در یک فصل به پایان برسد. با این حال استقبال عالی منتقدین و گیمر‌ها باعث شد تا دیگر نتوانیم بیش از این در برابر خواسته‌های طرفداران برای ساخت فصل دوم بازی ایستادگی کنیم. 

در ادامه از استافر در مورد بازی Game of Thrones سوال شد؛ بازی‌ای که فصل اول آن در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ منتشر شد و با یک کلیف‌ هنگر هم به پایان رسید که انتظار برای فصل دوم آن را سخت می‌کند. با این حال طبق گفته مدیر تل‌تیل، توسعه این بازی فعلا متوقف شده است:

ساخت فصل دوم بازی Game of Thrones فعلا متوقف شده است؛ چرا که ما هم‌اکنون در حال کار روی پروژه‌های مختلفی هستیم که باعث شده‌اند تمام زمان ما صرف آن‌ها شود. از طرفی دیگر پس از مشورتی که داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که بهتر است صبر کنیم تا سریال بازی تاج و تخت به پایان برسد و پس از آن در مورد داستان بازی تصمیم بگیریم و ادامه آن را بسازیم. 

بخش پایانی صحبت‌های استافر هم به بازی Tales from the Borderlands اختصاص داشت که فعلا خبری از فصل دوم آن نیست. البته چندی پیش شایعه شده بود که تل‌تیل گیمز به دلیل فروش پایین فصل اول این بازی، تصمیم گرفته تا دیگر دنباله‌ای برای آن نسازد. با این حال استافر ضمن رد این شایعه، دلیل دیگری برای ساخته نشدن بازی عنوان کرده است:

واقعیت این است که فصل اول Tales from the Borderlands اصلا از لحاظ فروش ما را ناامید نکرد. با اینکه بازی فروشی کم‌تر از آثاری چون The Walking Dead داشت، اما فروش بازی کماکان راضی‌کننده بود. دلیل اصلی ساخته نشدن فصل دوم این بازی، این است که ما در آن زمان با استودیو گیرباکس توافق کردیم که ابتدا ما یک بازی از سری بوردرلندز بسازیم و بعد بازی بعدی به دست آن‌ها ساخته شود. حال منتظر هستیم تا گیرباکس نسخه جدیدی از این سری را بسازد و منتشر کند. پس از آن داستان بازی را بررسی خواهیم کرد و برای ساخت فصل دوم بازی خودمان، تصمیم خواهیم گرفت. 

نظر خود را در مورد صحبت‌های استافر با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده