// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

آپدیت جدید Fallout 4 سیستم جایگزینی برای خرید ماد ارائه می‌دهد

سرویس Creation Club به عنوان شبکه‌ای برای سازندگان و علاقه‌مندان به ماد توسط بتسدا برای Fallout 4 معرفی شد.

سرانجام آپدیت جدید بازی Fallout 4 که برای پی‌ سی عرضه شده، سیستم جدید Creation Club را به بازی اضافه کرده است. این سیستم جایگزینی است برای سیستم قبلی خرید ماد که برای بازی‌های کمپانی بتسدا، از جمله برای بازی Skyrim مورد استفاده قرار می‌گرفت. با Creation Club شما قادر خواهید بود به محتوای اضافی و مادهای ساخته‌شده توسط توسعه‌دهندگان یا اعضای این کلاب دسترسی پیدا کنید و محتویات موردنظرتان را به اشتراک بگذارید. علاوه بر اضافه شدن Creation Club همراه با آپدیت جدید، رفع تعدادی از باگ‌های Fallout 4 و قابلیت Message of the Day از دیگر ویژگی‌های این آپدیت خواهد بود.

در واقع این اقدام بتسدا تلاشی است برای کسب درآمد از محتوا و مادهای جدید، پس از آنکه سیستم قبلی خرید ماد جنجال‌های فراوانی برای این کمپانی در پی داشت. طبق اعلام بتسدا، Creation Club پس از انجام توافقاتی ارائه شده است. همچنین بتسدا اعلام کرده با سازندگان مادها برای کسب درآمد همکاری می‌کند.

تمامی مادها باید به صورت اختصاصی برای این سرویس ساخته شود. بتسدا وعده داده تا قبل از انتشار مادها، تمامی محتوای آنها را بررسی کند و سپس اجازه انتشار روی سرویس Creation Club را بدهد. همچنین پیت هاینز از اعضای بتسدا در صفحه توییتر خود در مورد این سرویس چنین اظهار داشته است که محتوای Creation Club بیشتر از اینکه شبیه ماد باشد، شبیه DLCهای کوچک خواهد بود.

در صورت عضویت در این سرویس ۱۰۰ اعتبار دیجیتالی برای خرید مادها به رایگان دریافت خواهید کرد و در صورت اتمام این اعتبار، شما می‌توانید از فروشگاه مجازی Creation Club اعتبار بیشتری خریداری کنید. استفاده از این سرویس کمی گیج‌کننده خواهد بود و به گفته بتسدا بعد از عرضه این سرویس روی همه پلتفرم‌ها، به صورت کامل نحوه استفاده از آن به بازیکنان اطلاع داده خواهد شد.

همان‌طور که در ابتدای این مطلب خواندید، در کنار آپدیت Creation Club قابلیت جدید دیگری با نام Message of the Day برای Fallout 4 عرضه شده که در داخل بازی قرار دارد و از فرمت‌های مختلفی برای نوشتن صفحه توضیحات مادها و شماره نسخه بازی و پیام‌های کمپانی بتسدا پشتیبانی می‌کند. همچنین این آپدیت برخی از باگ‌های بازی را رفع می‌کند و تنظیمات مربوط به خاموش و روشن کردن ماد‌ها را بهبود می‌بخشد.

این آپدیت در حال حاضر در مرحله بتا و فقط از طریق استیم عرضه شده است و شما با مراجعه به صفحه بازی Fallout 4 در شبکه استیم می‌توانید به بتای این آپدیت دسترسی پیدا کنید. Creation Club شهریورماه برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان و پلی استیشن 4 نیز عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده