// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه فیزیکی دو بازی Azure Striker Gunvolt برای سوییچ معرفی شد

نسخه فیزیکی دو بازی Azure Striker Gunvolt با نام Azure Striker Gunvolt: Striker Pack برای نینتندو سوییچ معرفی شد.

استودیو اینتی کریتس (Inti Creates) چندی پیش در جریان نمایشگاه بازی بیت‌سامیت در ژاپن اعلام کرد که دو نسخه از سری بازی‌های Azure Striker Gunvolt را تا انتهای سالی جاری میلادی برای نینتندو سوییچ پورت خواهد کرد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان از نسخه فیزیکی این دو بازی برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کردند و اعلام شد که این بازی‌ پلتفرم و دوبعدی در اکتبر سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دو بازی یاد شده در یک بسته عرضه می‌شود که با نام بازی Azure Striker Gunvolt: Striker Pack معرفی شده است. مجموعه Striker Pack با به همراه داشتن نسخه اصلی این دو بازی،  تمامی بسته‌های الحاقی بازی Azure Striker Gunvolt و نسخه دوم آن را نیز در خود جای داده است که شامل مراحل، باس‌ و حالت‌های جدید می‌شود.

Azure Striker Gunvolt: Striker Pack

علاوه بر این سازندگان تغییراتی را در نسخه سوییچ این دو بازی اعمال کرده‌اند که با سخت‌افزار نینتندو سوییچ سازگاری داشته باشد و از مزایای آن نیز بهره‌مند شوند. هر دو بازی یاد شده با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول سوییچ اجرا می‌شوند که پیش‌تر شاهد نرخ فریم ۳۰ روی نینتندو 3DS بودیم. جلوه‌هایی با رزولوشن بالاتر، منو‌های بازنگری شده از دیگر ویژگی‌هایی است که نسخه سوییچ این بازی در خود جای داده است. ضمنا این بازی از بهبودی‌های دیگری که شامل پشتیبانی این بازی از سیستم HD Rumble و کنترلر Pro Controller می‌شود.

بازی Azure Striker Gunvolt: Striker Pack که نسخه فیزیکی این بازی به شما می‌رود با قیمت ۴۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در آن سو، نسخه دیجیتالی این بازی نیز در فروشگاه Eshop سوییچ در تاریخ ۹ شهریور ماه (۳۱ آگوست) در دسترس قرار خواهد گرفت. از دیگر بازی‌های این مجموعه می‌توان به بازی Mighty Gunvolt Burst اشاره کرد که از سیستم مبارزاتی زنجیره‌ای Burst و جلوه‌های پیکسلی زیبا برخوردار است. این بازی ۱۰ دلار قیمت گذاری شده است و هم‌اکنون در فروشگاه Eshop کنسول 3DS در دسترس است.

Azure Striker Gunvolt: Striker Pack


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده