// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

سرعت تولید نینتندو سوییچ تا تعطیلات سال میلادی افزایش خواهد یافت

کمپانی نینتندو در جریان یک بیانیه اعلام کرده که تا تعطیلات سال جاری ملادی، تولید کنسول نینتندو سوییچ را به سرعت افزایش خواهد داد.

با به اتمام رسیدن موجودی نینتندو سوییچ بعضی از خورده‌فروشی‌ها، پیدا کردن و خرید این کنسول برای تعدادی از مخاطبان بسیار سخت شده است. البته اخیرا فروشگاه گیم‌استاپ اعلام کرده بود که به زودی محموله‌ای از این کنسول به دست‌اش خواهد رسید و دوباره فروش این کنسول را آغاز می‌کند.

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، کمپانی نینتندو در جریان بیانیه اخیر خود اعلام کرده که تا تعطیلات سال میلادی جاری تولید این کنسول را به سرعت افزایش خواهد داد. نینتندو در این باره می‌گوید:

ما در حال انجام تمام سعی و تلاش خود هستیم تا مطمئن شویم همه‌ی اشخاصی که قصد خرید نینتندو سوییچ را دارند، به راحتی بتوانند آن را تهیه کنند. ما برای بازه زمانی تعطیلات تولید نینتندو سوییچ را به سرعت افزایش خواهیم داد که آن را جزو پیش‌بینی‌های خود در نظر گرفته بودیم.

کمپانی نینتندو قبلا به صورت رسمی اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان سال مالی جاری (پایان ماه مارس ۲۰۱۸) تولید نینتندو سوییچ را به ۱۰ میلیون دستگاه برساند. همچنین یکی از منابع داخلی نینتندو نیز گفته که تیم تولید این کنسول آمادگی این را دارد که در صورت نیاز ۱۸ میلیون دستگاه نیز تولید کنند.

کنسول نینتندو سوییچ تا پایان ماه ژوئن توانست ۴.۷ میلیون دستگاه فروش داشته باشد و موجودی این کنسول نسبت به عرضه‌اش در ماه مارس ۵۰ درصد افزایش یافته است. با وجود بازی Super Mario Odyssey ظاهرا فروش این کنسول در تعطیلات و قبل از آن افزایش پیدا خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده