نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

ویدیوی جدید از بازی Hunt: Showdown منتشر شد

در ویدیو جدید منتشر شده توسط کمپانی کرایتک، شاهد توضیحات سازندگان پیرامون نحوه طراحی سلاح‌ها و نیز تصاویری جدید از محیط بازی Hunt: Showdown خواهیم بود.

شاید بتوان معرفی بازی Hunt: Showdown را یکی از بهترین وقایع نمایشگاه E3 2017 به حساب آورد. همان‌طور که اطلاع دارید، بازی Hunt: Showdown در ابتدا قرار بود با نام Hunt: Horror of the Gilded Age و با فضایی کاملاً متفاوت ارائه شود، اما درنهایت و پس از وقفه‌ای طولانی، بالاخره کمپانی کرایتک در نمایشگاه E3‌ امسال از این بازی مهیج و جذاب را تحت نام Hunt: Showdown رونمایی کرد.

Hunt: Showdown

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی کرایتک به تازگی ویدیویی جدید با محوریت معرفی سلاح‌های مختلف به کار رفته در Hunt: Showdown و نحوه طراحی این سلاح‌ها منتشر کرده است. در این ویدیو الکساندر آسموس، یکی از طراحان ارشد کمپانی کرایتک، توضیحاتی پیرامون نحوه طراحی سلاح‌های بازی ارائه می‌کند. طبق توضیحات این طراح، به نظر می‌رسد سازندگان زمان زیادی را به مطالعه و بررسی سلاح‌های مرسوم در قرن هجدهم میلادی اختصاص داده‌اند تا درنهایت بتوانند سلاح‌های به کار رفته در Hunt: Showdown را مطابق دوره‌ی تاریخی‌ای که بازی در آن جریان دارد طراحی کنند. هرچند طراحان برای داشتن آزادی‌عمل بیش‌تر در طراحی سلا‌ح‌های این بازی کمی از قدرت تخیل خود نیز استفاده کرده‌اند، اما درنهایت برای اطمینان از مطابقت کامل این سلاح‌ها با جو حاکم بر بازی، هر سلاح بارها و بارها مورد بازبینی قرار گرفته است.

از دیگر نکات جالب این ویدیو می‌توان به نمایش قسمت‌هایی جدیدی از محیط بازی اشاره کرد. این بخش‌های جدید از بازی که پیش از این منتشر نشده بود، نمایی از قسمت‌های مسکونی به کار رفته در بازی Hunt: Showdwn را به نمایش می‌گذارد. از سلاح‌های به کار رفته در این بازی می‌توان به انواع و اقسام سلاح‌های کمری و اسلحه‌های سنگین و نیز بمب‌های چسبنده و علی‌الخصوص بمب‌هایی سیم‌خاردار که قابلیت اتصال به در و دیوار را دارند، اشاره کرد.

تاکنون عرضه بازی Hunt: Showdown برای کامپیوتر تایید شده است، هرچند هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی معلوم نیست. شما می‌توانید ویدیو جدید منتشر شده از بازی Hunt: Shadowdown را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده