// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

بازی Devil’s Third در استیم منتشر نخواهد شد

تامانوبو ایتاگاکی، سازنده‌ی بازی Devil’s Third تایید کرد که این بازی به هیچ وجه در استیم منتشر نخواهد شد و تمامی شایعات مبنی بر عرضه‌ی بازی در استیم را تکذیب کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این شایعه به دلیل لیست شدن بازی به نام Devil’s Third Online در استیم شکل گرفت. هنگامی که ایتاگاکی از این موضوع باخبر شد، به صورت رک و بی‌پرده آن را تکذیب کرد. متن دقیق صحبت‌ او را در زیر مشاهده می‌کنید:
این خبر کذب است، ممنون از شما بابت اطلاع‌رسانی
برخی از طرفداران که اخبار این بازی را دنبال می‌کنند، از طریق سایت استیم متوجه شدند که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی توسط یک استودیوی کره‌ای به نام دوبیک توسعه می‌یابد. اما ایتاگاکی هیچ اظهار نظری در این‌باره نکرد. Devil’s Third یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص و Hack&Slash است که در اصل قرار بود برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شود. اما کار ساخت این بازی در سال ۲۰۱۳ به استودیوی ول‌هالا گیم واگذار شد و نینتندو هم وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده گرفت. در جدید‌ترین صحبت‌های ایتاگاکی، او بازی در حال ساخت خود را یک بازی تیراندازی بزرگ بی‌سابقه خطاب کرد که زمان زیادی برای اتمام ساخت آن نیاز است. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه‌ی این بازی به صورت انحصاری برای کنسول Wii U باشیم. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده